Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح پایش و غربالگری مردم این شهرستان از طریق عوامل شبکه بهداشت و درمان بصورت مراجعات حضوری و تماس های تلفنی صورت گرفته است.

وی،  مشارکت مردم این منطقه در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را خوب ارزیابی کرد و گفت : اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان نقش موثری در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با اجرای این طرح از ورود کلیه خودروهای غیربومی و همچنین مسافرین و گردشگران به این شهرستان جلوگیری شده،  ضمن آنکه این طرح همچنان در این منطقه ادامه دارد.

محمودی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات ستاد مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان گفت : گند زدایی و ضد عفونی معابر عمومی مناطق روستایی و شهری این شهرستان توسط شهرداری ها، دهیاران، شوراهای اسلامی و مشارکت نهادهای مردمی همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی نقش و مشارکت اصناف این شهرستان در کنترل شیوع ویروس کرونا را نیز خوب توصیف کرد و افزود : بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا، کلیه اصناف این شهرستان به جز مراکز بهداشتی، درمانی، داروخانه ها، نانوایی ها و اصنافی که در زمینه تامین مایحتاج ضروری مردم فعالیت دارند، تعطیل هستند.

وی با تاکید بر ضرورت قطع زنجیره انتقال و شیوع کرونا اظهار کرد : به منظور حفظ سلامت جامعه و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک از  مردم درخواست می شود تا همچنان در منازل خود بمانند.

محمودی همچنین عنوان کرد : با توجه به انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع این ویروس هم اکنون آمار بهبود یافتگان این شهرستان نسبت به تعداد مبتلایان بیشتر است که امیدواریم این روند همچنان با مشارکت مردم ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در تامین لوازم بهداشتی چون ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و ...در این شهرستان مشکل خاصی وجود ندارد، ضمن اینکه برخی از خیرین و نهادهای مردمی نسبت به توزیع این اقلام در بین مردم اقدام می کنند.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت در شرق استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم