Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ‌نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید تا هفته آینده برنامه ملی مبارزه با کرونا را به مجلس ارائه کند و نباید اینگونه باشد که هر روز ما یک تصمیم جدید در این راستا بگیریم. تاریخ انتشار: 13:25 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۷۱۸ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مسعود پزشکیان پس از پایان اظهارات وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ،کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در صحن علنی درباه اقدامات صورت گرفته در مقابله با کرونا گفت: از خداوند برای ریاست مجلس که دچار کرونا هستند، شفای عاجل می‌خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی با اشاره به تلاش‌های ریاست مجلس در شرایط بروز کرونا اظهارداشت: رئیس مجلس در شرایط عدم حضور نمایندگان در مجلس روزانه و شبانه پیگیر موضوعات بودند و بازدیدهایی را انجام می‌دادند و به دلیل تلاشی هم که انجام دادند،متاسفانه گرفتار کرونا شدند که باید قدردان این عزیز باشیم.
پزشکیان با اشاره به خدمات کادر درمانی کشور بیان داشت: لازم است از این عزیزان هم به دلیل خدمات شبانه روزی‌شان تشکر کنیم چراکه این عزیزان با جان خود بازی می‌کنند و حتی تعداد از آنها امروز در بین ما نیستند.   نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ما باید با کسانی که در این زمینه تلاش می‌کنند هم قسم شویم که تلاش خواهیم کرد که هیچ عزیزی جانش را از دست ندهد چراکه جان یک نفر هم برای ما اهمیت دارد.   وی در ادامه با اشاره به اقدامات و خدمات صداوسیما در شرایط بروز کرونا در کشور اظهارداشت: همچنین باید از مقام معظم رهبری تشکر کینم که قطعا اگر دستورات، فرمایشات و توصیه‌های ایشان نبود ما به این راحتی نمی‌توانستیم زیارتگاه‌ها و مساجد را به دلیل بروز کرونا تعطیل کنیم و همچنین توصیه‌های ایشان باعث شد مردم تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا را مورد تبعیت قرار دهند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در توصیه ای به دولت ادامه داد: دولت باید تا هفته آینده برنامه ملی مبارزه با کرونا را به مجلس ارائه کند و نباید اینگونه باشد که هر روز ما یک تصمیم جدید در این راستا بگیریم.   پزشکیان بیان داشت: همچنین از رئیس جمهور نیز تشکر می‌کنیم که در طول این مدت هر روز در جلسه حاضر شدند، اما ما انتظار داریم تا چهارشنبه هفته آینده دولت برنامه‌ای ملی مبارزه با کرونا را به صحن مجلس بیاورد. همچنین از روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز تقاضا داریم که با بررسی پیشنهاد‌ها و نظرات کارشناسی جمع بندی خود را آماده کنند. 
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پزشکیان ملی مبارزه با کرونا مجلس شورای اسلامی هفته آینده رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

سیدمحمد حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان افزود: در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نظرات مختلف درباره تعطیلی شنبه و پنجشنبه مطرح شد و پس از اعلام تعطیلی پنجشنبه برخی افراد با تشکیک در نظر کمیسیون اجتماعی، مطرح شدن این موضوع در صحن علنی خواستار هستند.

وی ادامه داد: دولت در پیشنهاد لایحه تعطیلی یک روز دیگر در هفته روز خاصی را مشخص نکرد و فقط به دنبال تصویب قانون تعطیلی بود که اکنون افراد نظر بر این دارند که این روز در مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند و باید منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی باشیم.

رفع مشکلات کارگری از اولویت‌های دولت سیزدهم

‌معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر بیان کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه به رفع مشکلات اقشار مختلف از جمله کارگران دارد که احیای واحد‌های راکد از جمله اقدام‌ها برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری این قشر است.

وی با اشاره به احیای بیش از هشت‌هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم، بیان کرد: احیای واحد‌های راکد نقش مهم در ایجاد فرصت شغلی جدید، حفظ و تثبیت اشتغال دارد.

حسینی ابراز کرد: اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و پیشران نقشی مهم در اشتغالزایی و حمایت از جامعه کارگری دارد.

به گفته معاون امور مجلس رییس جمهور، راه‌اندازی واحد‌های پیشران صنعتی، معدنی و پتروشیمی تضمین‌کننده آینده شغلی کارگران است.

وی با تاکید بر تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات جامعه کارگران، اظهار کرد: اعتراض‌های شغلی در دولت سیزدهم شده است و در حمایت از قشر زحمت کش کارگران اختلاف نظری بین مسوولان وجود ندارد.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح نیست

معاون امور مجلس رییس جمهور درباره خبر‌هایی مبنی بر احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش که طی روز‌های گذشته در فضای مجازی دست به دست شده است، گفت: سه هفته کاری تا پایان فعالیت این دوره از مجلس شورای اسلامی باقیمانده و بعید است چنین مساله‌ای مطرح باشد.

حسینی در عین حال خاطر نشان کرد که اگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرسش و نکته‌ای مدنظرشان باشد وزیران پاسخگو خواهند بود.

تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای سمنان و بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان از جمله برنامه‌های سفر روز جمعه معاون امور مجلس رییس جمهور به این استان بود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم