Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کامبیز عباسی در جلسه مشترک با مدیران ستاد مبارزه با قاچاق سوخت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و مرکز فناوری اطلاعات و اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی، که به منظور رفع مشکلات ثبت نام متقاضیان سوخت برگزار شد، اعلام کرد: خوشبختانه تمامی ماشین‌های کشاورزی پلاک‌دار (بیش از ۲۸۰ هزار دستگاه تراکتور و کمباین) بدون مراجعه حضوری و طی کردن مراحل دست و پا گیر اداری، سوخت دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، به منظور عدم ایجاد اخلال در تولید، فعلاً در خصوص ثبت و تأیید درخواست سوخت ماشین‌های کشاورزی بدون پلاک، فارغ از سقف‌های اعلامی حوزه سوخت، ثبت نام شهرستانی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری صورت پذیرد.

عباسی خاطرنشان کرد: بدیهی است پس از راستی‌آزمایی مجدد آمار تراکتورهای فاقد پلاک، نسبت به اصلاح سهمیه‌ها با حوزه سوخت همکاری لازم انجام و با تصمیمات این جلسه مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 4894634

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مکانیزاسیون کشاورزی ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران ایالات متحده آمریکا تولید نفت بورس وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی اوپک بازار سهام قیمت دلار ممنوعیت تردد گمرک ایران بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در وزارت فرهنگ گفت: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و د رآن جلسه هم تأکید شد که  کارها بدون یک روز توقف تا اتمام پروژه جلو برود.

وی خطاب به خبرنگار آنا گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان