Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@00:17:05 GMT

از پویش «خانه های مهدوی» تا «نذر نان با طعم مهربانی»

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۴۱۲

از پویش «خانه های مهدوی» تا «نذر نان با طعم مهربانی»

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام برنامه های پیش بینی شده کانون های این استان به مناسبت نیمه شعبان، از اجرای پویش خانه های مهدوی تا فراخوان همدلی نذرهای مهربانی خبر داد.

«هاشم شیرازیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با تبریک قرار گرفتن در آستانه میلاد سراسر نور و رحمت منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برنامه های پیش بینی شده به همت کانون های این استان را برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع قرنطینه خانگی و پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا، پویش خانه های مهدوی ویژه عموم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، احیاء شب نیمه شعبان  و قرائت دعای آل یاسین  در خانه ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در پویش خانه های مهدوی تلاش داریم تا ارزش های معنوی و تربیتی این ایام مورد توجه قرار گیرد و عملی شدن آن در قاب تصاویر منعکس شود.

 

وی افزود: در این پویش که به همت کانون فرهنگی و هنری علامه امینی (ره) با صدور فراخوان و اطلاع رسانی در فضای مجازی، مسابقه عکاسی در نظر گرفته شده و  بهترین عکس ارسالی که حال و هوای مهدوی خانه ها را به تصویر بکشد، انتخاب و معرفی می شود.

 

شیرازیان اضافه کرد: علاقه مندان می توانند عکس های خود را با قید نام و نام خانوادگی و شماره ملی، از طریق نرم افزارهای گپ، تلگرام و سروش به شماره های 09385177730 و 09028413113  ارسال کنند.

 

وی  همچنین از برگزاری مسابقه دل نوشته ای به امام زمان (عج) خبر داد و طریقه ارسال دل نوشته ها را هم به همان روش اعلام شده در نحوه ارسال عکس های مهدوی اعلام کرد.

 

شیرازیان همچنین از اجرای طرح #هر_خانه_یک_پرچم  توسط کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین خبر داد و اعلام کرد: این طرح با هدف موج آفرینی مهدوی انجام می گیرد و طی آن عکس های ارسالی کاربران از پرچم نصب شده در سر درب خانه، که از طریق فضای تلگرام به شماره 09019926747 دریافت می شود، در فضاهای مجازی منتشر خواهد شد.

 

وی قرائت سراسری دعای فرج هر شب ساعت 20 و 55 دقیقه، راه اندازی پویش های نذر مهربانی و تهیه بسته های ارزاق و توزیع آن در میان سفره خانواده های نیازمند، که شامل تهیه نان رایگان و ذبح گوسفند و تهیه گوشت قربانی و نیز تهیه و توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده در میان افراد کم بضاعت می شود را از دیگر اقدامات کانون ها نام برد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی اظهارکرد: اهدای خون توسط اعضای کانون های مساجد را نیز می توان به اهم برنامه های مدنظر در ایام ولادت حضرت ولیعصر (عج) اضافه کرد.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن نیمه شعبان نیمه شعبان کانون مساجد خانه های مهدوی فرهنگی و هنری کانون ها خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی