Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستورالعمل نحوه پرداخت پاداش بازنشستگی (پایان خدمت) کارکنان دولت در سال ۹۹ را ابلاغ کرد که در آن از دستگاه‌های مسوول، خواسته شده تدابیر لازم برای فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد و تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده برای این پرداخت اتخاذ شود.

 

«محمدباقر نوبخت» این بخشنامه را به دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی قوای مجریه، مقننه و قضائیه، نیروهای مسلح، وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و مؤسسات دولتی نهادهای انقلاب اسلامی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخشنامه به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، مانده مرخصی و وجوه بازخریدی به منظور پرداخت به موقع مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان و خدوم دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹، ردیف‌های درآمدی ۲۱۰۲۱۸ با عنوان "درآمد حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی بابت بازخریدی و پاداش پایان خدمت" و ۲۱۰۲۲۱ با عنوان "منابع حاصل از فروش اموال و دارائی‌های منقول و غیرمنقول و مازاد دستگاه‌های اجرایی" و ردیف‌های هزینه‌ای ۲۸- ۵۳۰۰۰۰ با عنوان "اعتبارات بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان از محل فروش اموال مازاد" و ۵۷-۵۵۰۰۰ با عنوان "مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان" پیش‌بینی شده است.

بر اساس این بخشنامه، باید از هم اکنون تدابیر لازم برای فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد و تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده اتخاذ شود تا در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آن دستگاه تأخیر یا وقفه‌ای ایجاد نشود. مبلغ واریزی به هر یک از ردیف‌های درآمدی ذی‌ربط به طور دقیق به آن دستگاه ابلاغ، تخصیص و پرداخت خواهد شد.

در ادامه این بخشنامه یادآوری شده است که از آنجا که هیچ‌گونه منابع اعتباری دیگری برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ پیش‌بینی نشده است، لذا مسئولیت هر گونه تعلل و تأخیر در این خصوص و پاسخ‌گویی به ذی‌نفعان و مراجع نظارتی ذی‌صلاح، بر عهده آن دستگاه خواهد بود.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پاداش پایان خدمت بازنشستگان منقول و غیرمنقول دستگاه های اجرایی پرداخت پاداش فروش اموال پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه ۶۰۰ میلیارد تومان، تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، راه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان، سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر ۲۵ میلیارد تومان و اردبیل – مشکین شهر ۲۵ میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل فروش اوراق اسلامی برای تکمیل سد هشجین ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای پروژه های آّبرسانی و فاضلاب شهری نیز منابع خوبی پیش بینی شده که طرح آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان، آبرسانی به اردبیل یک میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهری اردبیل ۲۰ میلیارد تومان از این محل تخصیص می یابد.

شایقی در مورد توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر و نجف زاده اردبیل نیز گفت: برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل ۵ میلیارد تومان و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده که با تزریق این منابع این پروژه ها سرعت اجرایی بیشتری می گیرد.

وی بیان کرد: بهسازی راه اصلی امیرکندی – گرمی – بیله سوار از محورهای مهم مواصلاتی استان اردبیل است که برای تکمیل این مسیر ۱۵ میلیارد تومان از محل فروش اوراق به صورت نقد ابلاغ می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: همه این تخصیص ها به استناد ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه و از محل فروش اوراق اسلامی به صورت نقد به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.

کد خبر 6087527

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند