Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت:۱۰ پروژه شاخص استان در سفر رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در حاشیه افتتاح فاز نخست انبار نفت جدید ارومیه با اشاره به افتتاح 10 پروژه شاخص توسط روحانی در سفر آینده به استان اظهار کرد: بی‌شک این پروژه‌ها نقشی اساسی در بهبود شاخص‌های توسعه‌ای آذربایجان‌غربی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این پروژه‌ها شامل بیمارستان جامع زنان ارومیه، بیمارستان آیت الله خوئی، بیمارستان تکاب، سد چپرآباد اشنویه، مساکن مهر و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی هستند.

فاز نخست انبار صادرات سوخت به کشورهای همسایه در ارومیه افتتاح شدافتتاح کارخانه تولید انواع ماسک با حضور جهانگیریافتتاح مرکز 100 تختخوابی نداجا ویژه بیماران کرونایی در بندرعباس از دریچه دوربین تسنیم

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: همچنین در سفر روحانی به استان، پایانه مسافری سرو، مجتمع پتروشیمی میاندوآب، پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه و تالار مرکزی ارومیه پس از پایان بحران کرونا به بهره‌برداری می‌رسد.

شهریاری با تاکید بر اینکه بهبود شاخص های توسعه ای و تداوم چشم اندازهای مثبت اقتصادی دو راهبرد اصلی استان در سال جهش تولید محسوب می شود گفت: برای تحقق کامل این دو هدف تسهیل و رفع موانع تولید و حمایت از اشتغال را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/7548/ ت

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح رسمی خیابان ۲۳۰۰ میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به افتتاح رسمی بلوار حضرت جعفر طیار در سفر رئیس‌جمهور به قم گفت: اجرای این پروژه موجب بازآفرینی شهری چهار و نیم هکتار از فضای هسته مرکزی شهر قم شده است.

مجید متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌هایی که در سفر ریاست جمهوری به قم افتتاح می‌شود، بلوار حضرت جعفر طیار واقع در فاز پنج محور عمار یاسر است اظهار کرد: مساحت تقریبی این پروژه ۴۵ هزار متر مربع است که موجب احیای بخش بزرگی از بافت میانی ناکارآمد شهر قم شده است.

وی با اشاره به اهمیت ترافیکی پروژه بلوار جعفر طیار افزود: در کنار این کارکرد ترافیکی، به دلیل ایجاد دسترسی‌های بسیار بهتر به محلات قدیمی شهر، امکان بازآفرینی بخش از بافت فرسوده شهر قم فراهم شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پیگیری این معاونت برای به ثمر رسیدن اختصاص ۴۸ هکتار از اراضی پردیسان برای پروژه‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه خاطرنشان کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان قم این مسئله تصویب و موجب قوت گرفتن پروژه‌های بزرگی مانند فاز پنج عمار یاسر، بهسازی قبرستان نو، بهسازی محله دروازه ری و بهسازی محله چهل اختران شد.

متین فر گفت: حمایت دولت موجب شد پروژه بزرگ فاز پنج عمار یاسر پس از ۵۶ سال در مسیر مثبت قرار گرفته و با تأمین بخشی از هزینه تملک این پروژه توسط دولت، امروز شاهد افتتاح یکی از پروژه‌های بسیار مهم بازآفرینی شهری در قم باشیم.

وی عدم دسترسی خودروهای امدادی به بافت فرسوده و افت سطح خدمات در این بافت را از جمله دلایل مهاجرت ساکنان بومی دانست و افزود: با اجرای پروژه‌هایی مانند بلوار جعفر طیار (ع) که برای آن بیش از دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، می‌توان خدمات بهتری در بافت میانی شهر ارائه داده و رضایتمندی ساکنان را ارتقا بخشید.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به اینکه در جریان سفر نخست رئیس جمهور به قم وحدت نیروهای داخل استان موجب شد اقدامات خوبی برای بازآفرینی شهری صورت بگیرد، اظهار کرد: فعال شدن ۱۰ پروژه هسته مرکزی شهر قم نتیجه این وحدت و همکاری با هدف منافع مردم قم و توسعه این شهر است.

کد خبر 751850

دیگر خبرها

  • افتتاح رسمی خیابان ۲۳۰۰ میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور
  • تحقق ۶۷ مصوبه سفر اول رییس جمهور به مرکزی
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان