Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در خصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت و پاسخ سوالات مهمی را داد. تاریخ انتشار: 14:24 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۷۴۲

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا سازمان لیگ به مدیران عامل باشگاه‌ها نامه‌ای برای نظرخواهی درباره تعیین تکلیف لیگ برتر داده است یا خیر، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر زمان که این اتفاق رخ دهد نتایج آن در هیئت رئیسه مطرح خواهد شد.

وی درباره اینکه در نهایت تکلیف لیگ برتر چه می‌شود، گفت: اینکه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد نمی‌دانم، اما پیش‌بینی می‌کنم افت کرونا تا ۲، ۳ ماه دیگر اتفاق می‌افتد و لیگ ادامه پیدا می‌کند. در این خصوص چندین پیشنهاد شد؛ به عنوان مثال شیعی گفت که تیم‌ها با همین تعداد امتیاز فصل آینده را آغاز کنند، اما اینکه امسال تیمی به عنوان قهرمانی معرفی نشود، یک معضل است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: با توجه به این که این اتفاق در ایران سابقه نداشته، مدیران الان منتظر کشور‌های دیگر هستند تا ببینند آنها چه تصمیماتی می‌گیرند. در حال حاضر تیم‌ها همه به تعطیلی لیگ رضایت می‌دهند، اما به این که یک تیم به عنوان قهرمان معرفی شود، رضایت نمی‌دهند. پیشنهاد دیگر هم این است که مسابقات به صورت مجتمع در یک شهر کشور برگزار شود.

نصیرزاده درباره اینکه اگر پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود عادلانه است یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم چندان عادلانه باشد، چون ۲۷ امتیاز باقی مانده است. در این چند بازی آخر که برگزار شد تیم‌های پایان جدول نتایج خوبی گرفتند و می‌توانند یقه تیم‌های بالای جدول را بگیرند. ضمن اینکه ۳ امتیاز پرسپولیس و سپاهان نباید لحاظ شود، چون هنوز رای کنمیته استیناف نیامده و تا آن زمان پرسپولیس ۴۴ امتیازی است.

وی در مورد اتفاقاتی که برای نبی در انتخابش به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال افتاد، تصریح کرد: در این خصوص فدراسیون فوتبال اشتباهی انجام نداد چون جلسه هیئت رئیسه به صورت آنلاین و از راه دور و انتصاب نبی با موافقت هیئت رئیسه بوده است. حتی صورتجلسه آن هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. البته در ترجمه این صورتجلسه اشتباهی هم شده بود. پس از اینکه کنفدراسیون ایراد گرفت، جلسه هیئت رئیسه به صورت حضوری هم برگزار شد و نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون منصوب شد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص اینکه پیش‌بینی می‌کند انتخابات فدراسیون به کجا می‌رسد و چه زمانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخابات فدراسیون فوتبال تا تعیین تکلیف اساسنامه نباید برگزار شود چون جمعیت فعلی ایران نسبت به ۹ سال پیش بیشتر شده و  به طبع، تعداد اعضای مجمع و اعضای هیئت رئیسه هم باید بیشتر شود. ضمن اینکه اساسنامه نیازمند یک ویرایش کلی در نگارش است. فدراسیون وقتی متوجه این ایرادات شد که اساسنامه را اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: نامه سازمان لیگ به باشگاه‌ها؛ فصل نوزدهم لغو شود یا ادامه دهیم؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه سازمان لیگ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قانون مهریه ۲ الی ۳ سال است که معطل مانده و دست هیات رییسه است.

‌کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تعیین تکلیف قانون مهریه و بحث مالیات بر آن گفت: منتظر هستیم فعلا دست هیئت رئیسه است و ۲ الی ۳ سال است که معطل است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در جامعه مطرح می‌شود چرا برای هر چیزی مالیات در نظر گرفته می‌شود و افکار عمومی این مطلب را به کمبود بودجه کشور ارتباط می‌دهد، بیان کرد: ما مخالف مالیات بستن‌های بیخود هستیم، همیشه من مخالف بودم.


 

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است