Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن دادگر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قول را می‌دهیم که جای نگرانی نیست و اقساط ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ به صورت خودکار به انتهای تسهیلات منتقل خواهند شد.

وی افزود: تسهیلاتی که بازپرداخت آن‌ها یکجا بود نیز سررسید آن‌ها به مدت سه ماه، تمدید می‌شود.

دادگر در خصوص چک‌های برگشتی، خاطرنشان کرد: در این مورد نیز از تاریخ برگشت چک به مدت سه ماه فرصت داده شده تا اقدام حقوقی و بانکی علیه صاحبان چک‌ها انجام نشده و از خدمات بانکی محروم نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود دامنه شمول این تمهیدات، افزایش یابد، گفت: برخی گروه‌های نظام پزشکی درخواست استمهال تسهیلات داشتند و یا تسهیلات واحدهای تولیدی، شامل این دستورالعمل می‌شود اما کارگران و کارکنان واحدها که وام‌های خُرد و مرابحه دریافت کرده‌اند با مشکل مواجه می‌شوند لذا طبیعی است که اگر این گروه هم مشمول تعویق اقساط شوند، بهتر می‌شود.

وی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات دولت، کمک‌های بلاعوض در قالب تسهیلات یک میلیون تومانی به گروه‌های خاص تعلق می‌گیرد که در صورت شمول به حساب یارانه افراد، پرداخت خواهد شد.

دادگر در پاسخ به این پرسش که مرجع تشخیص افراد برای دریافت وام بلاعوض کجاست، گفت: چند ویژگی برای این گروه از افراد در نظر گرفته شده که سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات دولت، شناسایی و اعلام می‌کنند که به محض وصول دستورالعمل مربوطه، عملیاتی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نانوایی‌ها تعطیل نیستند و برخی از آن‌ها دستگاه کارتخوان نداشتند، تمام بانک‌ها موظف شدند تا کارتخوان مورد نیاز نانوایی‌ها را در اسرع وقت تامین کنند.

برچسب‌ها کرونا تسهیلات بانکی یارانه معیشتی زنجان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تسهیلات بانکی یارانه معیشتی زنجان کرونا تسهیلات بانکی یارانه معیشتی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا اولین جشنواره ورزش های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه های هدف را به دنبال داشت.

این مسوول ادامه داد: فعالیت های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماریهای ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

وی اظهار داشت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس(آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد