Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پرداخت پول دو محموله گندم تحویلی کشاورزان این استان خبر داد و گفت که اولین محموله‌های گندم‌کاران به وزن ۱۳۵ تن تحویل مراکز خرید گندم در استان بوشهر شد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید محمد هاشمی با اشاره به تحویل اولین محموله‌های گندم به انبار چغادک استان بوشهر اظهار کرد: از دیروز خرید تضمینی آغاز شده و تاکنون 135 تن گندم در استان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با بیان اینکه امسال 6 مرکز خرید برای تحویل گندم در استان بوشهر دایر شده، در بیان اقدامات تأمینی برای خرید سالم محصول گندم‌کاران در شرایط شیوع ویروس کرونا تشریح کرد: امسال با توجه به شرایط خاص پروتکل‌های تدوین شده دانشگاه علوم پزشکی لازم الاجرا شده است و که  با نصب بنرها اطلاع‌رسانی شده و در حال اجرا است.

197 هزار تن گندم وارداتی در بندر امام خمینی تخلیه شدبرداشت 800 هزار تن گندم در آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی ‌می‌شودسرمازدگی و خشکسالی به 10 هزار هکتار اراضی گندم استان بوشهر خسارت وارد کرد10 مرکز در استان بوشهر کار خرید گندم از کشاورزان را بر عهده دارندآغاز برداشت گندم در کشور/ ملخ ها آسیبی به مزارع گندم نزدندپلمب و قطع سهمیه نانوایانی که بهداشت کرونا را رعایت نکنند/ برآورد خرید تضمینی 11 میلیون تن گندم10 رقم گندم جدید در سال جهش تولید در گلستان تولید می‌شود

تمام عوامل خرید تضمینی گندم از امکانات بهداشتی استفاده می کنند

 وی افزود: کامیون‌های حامل گندم به مراکز خرید پیش از ورود به مرکز خرید ضدعفونی می‌شوند و رانندگان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شده‌اند و تمامی عوامل خرید ما نیز از امکانات بهداشتی در مراکز خرید استفاده می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر همچنین از اولین پرداخت‌ها به گندم‌کاران خبر داد و گفت: فایل پرداخت دو محموله گندم برای پرداخت به بانک ارسال شده است.

هاشمی در خصوص تأمین سایر کالاهای اساسی کشور نیز تشریح کرد: از آذرماه سال گذشته محموله‌های برنج کشتی به وزن 45 هزار تن برنج در بندر بوشهر بدون دموراژ و در کمتر از چهار روز تخلیه و به مقاصد از پیش تعیین شده ارسال شده است.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرید تضمینی استان بوشهر تن گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد

سید حبیب علوی گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستائی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

او طی بازدید از مراکز خرید کلزا در اظهار داشت: بیش از یک هزار تن کلزا تا کنون در شهرستان‌های شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است. 

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: طبق قرارداد با شرکت صنایع غذایی کورش مقرر شده است حداکثر یکماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

او ادامه داد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس خاطر نشان کرد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره سازی در انبار‌ها اقدام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد