Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:49:13 GMT

تبدیل اطلاعات سفید به سیاه از ترفندهای دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۴۳۸

تبدیل اطلاعات سفید به سیاه از ترفندهای دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد محمدعلی سعیدعسگری ظهر سه شنبه در جلسه شورای فضای مجازی یگان های نزاجا در استان گلستان با تبریک نیمه شعبان، اظهارکرد: رسانه مهم ترین، تاثیرگذارترین و پرطرفدارترین الگو و هدایت گر در قرن حاضر بوده به طوری که دارنده آن قدرت نفوذ و اثرگذاری بر طرف مقابل برای ساختن دنیایی در راستای اهداف و تبلیغ خود می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دارنده قدرت رسانه به صورت فرهنگ غالب درآمده و در موقعیت الگویی و هدایت دیگران قرار می گیرد.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان با تاکید بر تولید محتوی برجسته و تاثیرگذار، خاطرنشان کرد: داشتن سواد رسانه نیاز همه کارکنان و خانواده هاست و با توجه به شرایط پیش آمده در کشور تمام خانواده ها باید اصول و تکنیک استفاده از فضای مجازی را بدانند و در مدیریت فرزندان نقش مهمی داشته باشند.

سعید عسگری ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بهترین استفاده ممکن توسط خانواده صورت گیرد و با مدیریت خوب آسیب های فضای مجازی را شناسایی و راهکارهای مناسب برای عدم درگیری فرزندان با آن را اندیشه کنند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی تصریح کرد: از ترفندهای دشمنان بحران آفرینی و درگیری ذهن و به وجود آوردن عملیات روانی برای خانواده است که با تکرار و اصرار به متقاعدسازی جامعه در باورهای نادرست، تحریف در اطلاعات و تبدیل اطلاعات سفید به سیاه و فریفتن افکار عمومی انجام می شد.

وی بیان کرد: همه این اقدامات در سایه بهره گیری از قدرت رسانه و برای رسیدن به اهداف شوم خود انجام می دهند که باید با شناخت دقیق ُبرنامه ریزی جامع و مقبولو اتخاذ راهکارهای مقابله ای و اعتماد ساز ُاطمینان بخش در آرامش و آسایش افکار عمومی نقش بسزایی داشته باشید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان گلستان تعطیلی مدارس جامعه خانواده فضای مجازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفت‌وگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

کد خبر 6086673 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت