Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:49:30 GMT

۳۶۵ بیمار کرونایی در شهرستان شاهرود بهبود یافتند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۵۴۱

۳۶۵ بیمار کرونایی در شهرستان شاهرود بهبود یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی درباره آخرین وضعیت کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه، ابراز کرد: تاکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه ۸۸۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری‌شدند، ابراز کرد: عمده این افراد با بهبودی کامل مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ۹ مورد جدید کرونا در ۲۴ ساعت جدید در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه شناسایی‌شده است، ابراز کرد: با احتساب این موارد جدید، مجموع موارد کرونای مثبت و قطعی در شاهرود و میامی به ۴۴۴ نفر رسید.

چمن با بیان اینکه از این تعداد ۳۶۵ بهبود یافته‌اند، تاکید کرد: نرخ بهبودیافتگان کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی ۸۲ درصد است.

وی بیان کرد: افرادی که تاکنون موفق به تکمیل اطلاعات سامانه salamat.gov.ir نشده‌اند با مراجعه به این سامانه و تکمیل اطلاعات خود، به شبکه بهداشت و درمان کمک رسانند.

کد خبر 4894737

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رضا چمن میامی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام گرگان شهرکرد طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، ابراهیم خالقی در گفتگویی با بیان اینکه هزار و چهارصد و نود و دومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد، اظهارکرد: در این عمل، عضای جوان ۲۰ ساله مرگ مغزی ساکن بجنورد به چهار بیمار نیازمند عضو حیاتی دوباره بخشید.

وی گفت: مرحوم «ابوالفضل حسن‌زاده»، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام علی(ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۲ ساله ساکن قاین که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

وی تصریح کرد: همچنین قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم این دانشگاه و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903389

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت