Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:44:46 GMT

آزمون در میان بهترین خارجی های تاریخ زنیت (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۷۸۲

آزمون در میان بهترین خارجی های تاریخ زنیت (عکس)

سردار آزمون با عملکرد فوق العاده ای که از زمان پیوستنش به زنیت داشته در میان بهترین بازیکنان خارجی این تیم قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که پس از حضور در روستوف و روبین کازان، مدیران زنیت را برای به خدمت گرفتنش قانع کرد، با عملکردی که طی دوران حضورش در این تیم داشته، چشم بسیاری از مدیران ورزشی تیم های اروپایی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزمون فصل گذشته که از نیمه های فصل به زنیت اضافه شد، طی 12 بازی 9 گل برای تیمش به ثمر رساند و در فصل جاری هم در 21 بازی موفق به ثبت 10 گل شده و البته یکی از بازیکنان کلیدی تیمش در رقابت های اروپایی و سایر رقابت های فوتبال روسیه نیز بوده است.


این عملکرد سبب شده تا باشگاه زنیت روسیه نام او علیرغم اینکه مدت زیادی از حضورش در جمع آبی پوشان زنیت سپری نشده است، در جمع بهترین لژیونرهای تاریخش قرار دهد؛ جایی که در خط دفاعی بازیکن نام آشنایی نظیر ایوانووویچِ صربستانی مدافع راست سابق چلسی دیده می شود و در پست هافبک تدافعی هم از اکسل ویتسل بازیکن فعلی دورتموند و تیم ملی بلژیک نام برده اند. در این فهرست نام هالک مهاجم سابق برزیلی این تیم که با مبلغی 50 میلیون یورویی یکی از عجیب ترین اقدامات مسئولان باشگاه روسیه ای طی سال های اخیر به شمار می رود نیز دیده می شود.


آزمون همین حالا با پیشنهادهای جدی از سوی باشگاه های مختلف روبرو شده و به احتمال فراوان فوتبال ایتالیا و یکی از دو تیم ناپولی یا لاتزیو که با مدیران زنیت وارد مذاکره شده اند، مقصد او در سال آینده خواهد بود.

 

سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم

جیمی کرگر، اسطوره لیورپول در چالش بلایند رنکینگ انتخاب بهترین سرمربیان تاریخ فوتبال شرکت کرد.

دانلود (7.9MB)

دیگر خبرها

  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان