Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:31:38 GMT

پوستر هفته هنر انقلاب منتشر شد/ پرواز تندیس با بال های پرچم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۸۸۵

پوستر هفته هنر انقلاب منتشر شد/ پرواز تندیس با بال های پرچم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، پوستر ششمین هفته هنر انقلاب حوزه هنری با طراحی حامد مغروری منتشر شد.

این پوستر تصویری از تندیس هفته هنر انقلاب با طراحی علی اصغر یوزباشی و پرچم ایران را دربرمی گیرد.

هفته هنر انقلاب عنوان مهم ترین رویداد حوزه هنری است که هر ساله ۲۰ فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم آغاز به کار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد با معرفی چهره هنر انقلاب در یک سال به انتخاب جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگ و هنر، ویژه برنامه ها، نمایشگاه ها، اجرای تئاتر، نمایش فیلم و کارگاه هایی آموزشی را در طول یک هفته برگزار می کند.

برگزاری ششمین هفته هنر انقلاب به دلیل درگیری با ویروس کرونا، به منظور حفظ سلامت مخاطبان و مبارزه با این بیماری به خرداد ماه امسال موکول شده است.

نرگس آبیار، سعید اسماعیلی، جواد افشار، وحید چاووش، امیر داسارگر، سیدمحمود رضوی، حسن روح الامین، وجیهه سامانی، مرتضی شعبانی، محمدصابر شیخ رضایی، غلامرضا صنعتگر، محسن عنایتی، محسن کاظمی، زهرا کاردانی ۱۴ نامزد کسب عنوان چهره هنر انقلاب در سال ۹۸ هستند.

همچنین رویداد شاخص هنر انقلاب در سال ۹۸ نیز از میان نامزدهای زیر انتخاب خواهد شد:

نمایشگاه های بین المللی ترامپیسم، ملکه، پهباد و ... به همت سیدمسعود شجایی طباطبایی، تولید و پخش برنامه «اقیانوس آرام» به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه نوجوانانه، مجموعه فعالیت‌های جهادی و خیرخواهانه سردار مکی یازع و حبیب احمدزاده و پروژه عکس خلاقانه و «این قهرمان، واقعی است» در پیاده‌روی خیابان انقلاب با عکاسی زهرا استادزاده، مجتبی حیدری، علی دهقان، اشکان پردل و پوریا ترابی.

ششمین هفته هنر انقلاب به همت معاونت هنری حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می شود.

کد خبر 4894663 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حبیب احمدزاده مرتضی شعبانی حوزه هنری غلامرضا صنعتگر حسن روح الامین سعید اسماعیلی مجتبی حیدری محسن کاظمی سیدمحمود رضوی علی دهقان جواد افشار نرگس آبیار هفته هنر انقلاب اسلامی ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها فیلم تئاتر رادیو سریال پایتخت فیلم سینمایی رادیو نمایش سازمان صداوسیما فیلم بازی در نوروز 99 رادیو ایران هنرمندان تئاتر هفته هنر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # ایران ، اتباع افغان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر