Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان برنامه و بودجه جزئیات طرح جایگزینی ۱۲۹ هزار دستگاه تاکسی فرسوده را به وزارت نفت ابلاغ کرد. ‌به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان برنامه و بودجه، این سازمان جزئیات طرح جایگزینی ۱۲۹ هزار دستگاه تاکسی فرسوده را به وزارت نفت ابلاغ کرد.

هدف از تصویب این طرح اجرای طرح جایگزینی ۱۲۹ هزار دستگاه تاکسی (سدان و ون) فرسوده با انواع تاکسی جدید پایه گازسوز، هیبریدی و الکتریکی و حمایت از رانندگان این وسایط نقلیه از طریق پرداخت یارانه صرفه جویی سوخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این تصویب‌نامه، یارانه صرفه‌جویی سوخت از محل ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور توسط سرمایه‌گذاران عامل صرفه جویی‏/ بانک‌ها پس از نهایی شدن فرآیند ثبت نام متقاضیان نوسازی ناوگان (مالکان تاکسی‌های فرسوده) در سامانه جامع حمل و نقل شهری (utcms.ir) به عنوان بخشی از قیمت خودرو‌های موضوع طرح به خودروسازان طرف قرارداد پرداخت می‌شود.

این تصویب‌نامه مقرر می‌کند که متقاضی پس از اعلام آمادگی خودروساز مبنی بر تحویل تاکسی جدید، موظف است نسبت به ارائه گواهی اسقاط و واریز سهم آورده خود اقدام نماید و خودروساز مکلف است پس از تکمیل وجه، حداکثر طی یک‌ماه نسبت به تحویل خودرو مطابق مشخصات این مصوبه به متقاضی اقدام نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه متقاضیان نوسازی ناوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است سه شنبه این هفته عرضه شود، را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالا سه‌شنبه هفته جاری (18 اردیبهشت) میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل شامل 20 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب 6 تن بدون کاربری و 30 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری است.

در این راستا مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه این هفته(18 اردیبهشت) است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است.

همچنین هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض