Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام از امدادرسانی ماموران پلیس راه ایلام _ کرمانشاه به راننده درراه مانده خبر داد

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با برنا اظهار داشت :  ساعت ۲ بامداد امروز یکدستگاه خودرو ایسوزو باری که در مسیر جاده تنگه قیر حمیل آخر حوزه استحفاظی پاسگاه پلیس راه شباب به سمت ایلام در حرکت بود بدلیل عیب و نقص فنی،   دچار خرابی شده  و در جاده باز می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : متاسفانه  این خودرو در نقطه کور و  تاریک بدور از  هر گونه روشنایی  خراب شده  و راننده به علت  عدم آنتن دهی  و دسترسی به امداد خودرو در آن مسیر  در راه می ماند.

 

سرهنگ رضا همتی زاده خاطرنشان کرد: ماموران گشت پلیس راه ایلام - کرمانشاه به سرپرستی سروان "شفیع زاده" و همراهی گروهبانیکم "رحمتی"  در حین گشت زنی متوجه این خودرو می شوند که  با دلگرمی در کنار راننده می ایستند و علت را از وی جویا و متوجه ترس و دلهره راننده در تاریکی می شوند.

  

وی تصریح کرد: بلافاصله با تلاش فراوان  مامورن و پس از  هماهنگی لازم  با امداد خودرو شهرستان سرابله،   خودرو وی را به مرکز استان منتقل می کنند که این عمل آنها باعث خشنودی راننده  و همچنین رفع دل نگرانی خانواده وی شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : طی تماس تلفنی راننده با رئیس پلیس راه، از  تلاش و پشتکار و زحمات  ماموران تشکر و قدردانی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه ایلام امداد راه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

به گزارش ایران جیب، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)