Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:07:10 GMT

بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی فوتبال ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۲۵۷

بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی فوتبال ایران درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریبرز اسماعیلی، فوتبالیست با اخلاق و تکنیکی فوتبال کشور که خاطرات درخشانی را با پیراهن تیم ملی از خود بر جای گذاشت، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این پیشکسوت باشگاههای استقلال و عقاب در ۱۴ حضور خود با پیراهن تیم ملی، موفق به زدن ۴ گل شده بود و در بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶ تایلند هم عنوان نایب قهرمانی را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون فوتبال این ضایعه را به خانواده بزرگ فوتبال و آحاد مردم تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه الهی مسالت دارد.

کد خبر 4894882

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس احمد سعادتمند کشتی فرنگی کشتی آزاد فیفا مهدی محمدنبی المپیک 2020 توکیو فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی

علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال) و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

علی‌عسگری شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور، با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال