Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-05@21:38:43 GMT

تراز مثبت ۴۶٢ میلیاردتومانی بیمه آسیا در اسفند ٩٨

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۳۰۵

تراز مثبت ۴۶٢ میلیاردتومانی بیمه آسیا در اسفند ٩٨

نقدينه- بیمه آسیا‌ در اسفند ماه سال گذشته ۶۹۶ میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد و در مقابل ۲۳۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد در نتیجه توانست، تراز مثبت ۴۶۲ میلیارد تومانی را ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه،  بیمه آسیا آخرین گزارش ماهیانه سال ۹۸ را منتشر کرد. براساس این گزارش، بیمه آسیا‌ در اسفند ماه سال گذشته ۶۹۶ میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده و در مقابل ۲۳۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد و  در نتیجه، توانست تراز مثبت ۴۶۲ میلیارد تومانی را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شرکت خصوصی در  دوازده ماه سال ۹۸ توانست تراز مثبت دو هزار و ۶۸۴ میلیارد تومانی را ثبت کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل  بیش از ۹۲ درصد رشد داشته است در این مدت، بیمه آسیا شش هزار و ۲۱ میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد و در مقابل سه هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد. این در حالی است که این شرکت بیمه ای در سال ۹۷ تراز مثبت یک هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان را ثبت کرد که حاصل صدور چهار هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت دو هزار و ۹۵۸ میلیارد تومان خسارت بود .

آخرین شفاف سازی صورت های مالی میان دوره ای “آسیا” منتهی به پایان آذر ماه سال ۹۸ نشان می دهد این شرکت ۱۶۳ میلیارد تومان سود انباشته دارد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۹۸ درصد افزایش داشته است. روند سود آوری بیمه آسیا در طول سال ۹۸ سیر سعودی داشته که در صورت میان دوره ای آن مشهود و سال بسیار  مطلوبی برای سهامداران  آن رقم زده است که انتظار انتشار صورت های مالی ۱۲ ماه ۹۸ هستند.

 براساس همین گزارش، در سه فصل نخست سال گذشته بیمه آسیا برای هر سهم ۳۰۵ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه  ۴۲ درصد افزایش داشته است. این شرکت بیمه ای در ۹ ماه نخست سال گذشته توانسته است  ذخایر فنی خود را بیش از ۹۱ درصد افزایش دهد و آن را به رقم ۷۲۶ میلیارد تومان برساند .

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: میلیارد تومان حق بیمه میلیارد تومان خسارت بیمه آسیا سال گذشته تراز مثبت ماه سال سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه‌ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت. 

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش‌های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

کارت عشق دارید، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. در یک مسابقه یا امتحان، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد. ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

 از مساله‌ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا می‌شود نگرانی به خودتان راه ندهید، چون این مساله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کنید، برطرف خواهد شد.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت. / ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید. کارت عشق دارید، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. 

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت.

فال شمع ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. 

tags # فال شمع سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است