Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرعت اینترنت ثابت با فناوری وی دی اس ال افزایش ۵ برابر را تجربه خواهد کرد. تاریخ انتشار: 16:38 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۸۰۷ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان؛ سرعت و کیفیت اینترنت دو رکن مهم در خدمات اینترنتی است و بسیاری از شرکت‌های بین المللی برای افزایش کیفیت خدمات با یکدیگر رقابت سنگینی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارائه اینترنت‌ ای دی اس ال سابقه طولانی در جهان دارد و مجموع سرعت ارائه شده در این سرویس به ۲۴ مگاوات می‌رسد و از سوی دیگر میزان آپلود نیز به ۲ مگاوات می‌رسد.

مزیت اینترنت‌ ای دی اس ال در این است که نیازی به کابل‌کشی و نصب خطوط جدید نیست و روی همان خط تلفن هر خانه می‌تواند یک اتصال اینترنت برقرار کرد و این خدمات نسبت به سایر سرویس‌ها ارزانتر ارایه می‌شود.

ارائه این خدمات نیاز به کابل کشی جدید از مخابرات تا درب منزل مشترکان دارد و سرعت دانلود روی اینترنت وی دی اس ال نزدیک به ۵ برابر سرعت دانلود‌ ای دی اس ال است و به مرز ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

سرعت آپلود وی دی اس ال نیز ۱۰ برابر‌ ای دی اس ال می‌شود و به مرز ۱۰۰ مگابیت می‌رسد. وی دی اس ال از کابل‌های مسی استفاده می‌کند و باند‌های فرکانسی آن از ۱۲ کیلوهرتز تا ۳۵ کیلوهرتز است.
تاثیرگذاری فاصله از مرکز مخابرات بر سرعت  علی اکبری کارشناس حوزه فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به سرویس جدید وی دی اس ال از سوی مخابرات اظهار کرد:سرویس جدید مخابرات بر بستر سیم مسی‌های شبکه تلفن همراه ارائه می‌شود و بسته به فاصله منازل با مرکز مخابرات میزان سرعت را بین ۱۶ تا ۲۰ مگابیت بر ثانیه می‌رساند.

این کارشناس حوزه فناوری تصریح کرد:سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه برای منازلی که کمتر از یک کیلومتر با مرکز مخابرات فاصله دارند، اعمال می‌شود و مشترکانی که فاصله کمتری دارند سرعت بیشتری را دریافت می‌کنند.

وی افزود: برخی از مودم‌های موجود به دلیل عدم ساپورت از این فناوری سرعت کمی را دریافت می‌کند، اما در صورت تعویض مودم سرعت اینترنت تا ۷۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.   بیشتر بخوانید: ارائه بسته اینترنتی رایگان تکذیب شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت ارتباطات مگابیت بر ثانیه دی اس ال دی اس ال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوترها قابل استفاده می‌شوند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟