Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد:سپاه آمادگی دارد با ایجاد زیرساخت‌های لازم حمایت‌های بیمه‌ای از پرسنل واحدهای تولیدی استان را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین زارع‌کمالی در بازدید کارگاه تولید کنندگان پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی در استان یزد بیان کرد: شیوع ویروس کرونا گرچه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده، ولی برکاتی نظیر همدلی و وفاق هم داشته و بیش از پیش این مهم را بین اقشار مختلف ایران اسلامی تقویت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیروزی بر  ویروس کرونا را مستلزم همراهی مستمر مردم و مسئولان و همچنین حمایت و پشتیبانی صنعتگران دانست و افزود: خوشبختانه علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی موجود که ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه است، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور به خوبی پای کار آمدند و از دولت و مردم حمایت کردند.


جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از تولید کنندگان، گفت: حضور فعال تولیدکنندگان در بحران شیوع ویرورس کرونا شایسته تقدیر است و باید به خوبی و بجا پاس داشته شوند. در همین راستا سپاه‌الغدیر استان یزد تمام کارگران واحدهای تولید پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی استان یزد را تحت پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار می‌دهد. سپاه آمادگی دارد با ایجاد زیرساخت‌های لازم حمایت‌های بیمه‌ای از پرسنل واحدهای تولیدی استان را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يزد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه