Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران با بیان اینکه در سال گذشته دادگستری کل استان تهران، در بسیاری از شاخص‌ها رتبه نخست سطح کشور را بدست آورد، گفت: قوه قضاییه بازوی قدرتمند اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. تاریخ انتشار: 17:11 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۸۳۲ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رباط کریم معرفی شدند با حضور احسان مظفری، معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران طی نشستی معارفه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران در این نشست گفت: یکی از ویژگی‌های ماه معظم شعبان، میلاد مسعود منجی عالم بشریت در این ماه پر فضیلت است که ما انتظار ظهور حضرتش را امید داریم و این بدان علت است که نوید ظهور این امام بزرگوار همراه با عدالت گستری است.

مظفری اظهار کرد: در سال گذشته با تدابیر صورت گرفته دادگستری کل استان تهران، در بسیاری از شاخص‌ها رتبه نخست سطح کشور را بدست آورد که با توجه به آمار ورودی و حجم رسیدگی‌ها برخی از شهرستان‌های غرب استان تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند که در برنامه ریزی‌های آتی برای رفع نیاز‌های آنان از جمله تامین نیروی انسانی قضایی و اداری توجه خاص شده است.   بیشتر بخوانید: تشریح اقدامات دادگستری استان تهران در پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران اطاله دادرسی و حجم زیاد پرونده‌های ورودی قضایی را دو ابر چالش دستگاه قضایی برشمرد و تصریح کرد: این دو موضوع را قوه قضاییه به تنهایی نمی‌تواند مرتفع کند و نیازمند مشارکت، همکاری و همراهی بین بخشی سایر نهاد‌های حکومتی است و طبیعتاً اگر بتوانیم خصوصا با اتخاذ راهکار‌های پیشگیری از وقوع جرم، میانگین وارده و موجودی در شعب قضایی را کاهش دهیم، مطمئنا به یک رسیدگی با کیفیت دست خواهیم یافت.

امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز در این نشست عنوان کرد: قوه قضاییه یکی از ارکان تاثیر گذار نظام و بازوی قدرتمند اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و رسالتی خطیر بر عهده دارد که آن، اجرای قانون و عدالت و مقابله با ظلم است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی تاکید کرد: انتظار از قوه قضاییه این است که مردم هر وقت احساس کردند، ظلمی به آن‌ها شده می‌توانند با خیال راحت به دستگاه قضایی مراجعه و حقوق خویش را باز یافته و استیفا نمایند.

در این مراسم محمد رضا قویدل به عنوان رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم و رحیم علیش پور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم معرفی و حکم انتصاب خود را از معاون قضایی رئیس کل دادستری استان تهران دریافت کردند.

همچنین از تلاش‌ها و خدمات علی اکبر رشید زاده و محمد حسین قاسم پور به عنوان رئیس و دادستان قبلی دادگستری رباط کریم تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری اطاله دادرسی قوه قضاییه اطاله دادرسی دادگستری تهران دادگستری کل استان تهران شهرستان رباط کریم استان تهران قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد