Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از نامگذاری 115 مدرسه یا مجتمع آموزشی در سراسرکشور به نام شهید «حاج قاسم سلیمانی» خبرداد و گفت: این مدارس و مجتمع آموزشی یا به بهره‌برداری رسیده‌اند و یا امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آقای مهراله رخشانی مهر گفت: با اقتدا به روح پرفتوح سردار بزرگ ایران و اسلام، شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و در راستای ادای دین به حرکت عظیم و تفکر انقلابی وی، مقرر شده بود مدارسی در سراسر کشور به نام این شهید نامگذاری شود که در این راستا 115 مدرسه یا مجتمع آموزشی در اقصی نقاط کشور به نام این شهید والامقام نامگذاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مقاومت، شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگ‌مرد عرصه مقاومت، تصریح کرد: به تأسی از 63 سال عمر با عزت و با سعادت این شهید، مقرر شده بود حداقل 63 فضای آموزشی فاخر به نام شهید سلیمانی نامگذاری شود که با توجه به استقبال استان‌ها این تعداد به 115 طرح رسید.
وی با بیان این که در هر استان حداقل 2 طرح و در برخی استان‌ها بیش از 10 طرح به نام سردار سلیمانی نامگذاری شده است، گفت: استان‌های خوزستان، همدان، آذربایجان غربی و مازندران بیشترین طرح‌هایی را دارند که به نام سردار سلیمانی نامگذاری شده‌اند.
آقای رخشانی مهر افزود: امیدوارم آینده‌سازان ایران اسلامی با تأسی به نام و یاد این مجاهد نستوه و شهید راه اسلام و وطن، ادامه دهنده راه وی باشند و در راه تعالی اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نامگذاری مدرسه سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد