Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول شریفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه استانی با مشارکت حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان شرکت در این مسابقه باید ابتدا آثار خود را در برگه A۴ و با تکنیک آزاد تولید و سپس یک قطعه عکس از آن را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ است.

شریفی عنوان کرد: آثار باید از طریق فضای مجازی به شماره واتساپ و سروش ۰۹۱۷۴۳۲۷۳۸۵ ارسال کنند.

وی ابراز داشت: شرکت کنندگان در این مسابقه باید مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، سن و شماره تلفن را در کنار آثار ارسالی قید کنند.

شریفی گفت: صاحبان ۱۵ اثر برگزیده این مسابقه جایزه نقدی یک میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری یاسوج نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری یاسوج نقاشی ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری یاسوج نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود