Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ روح الله شهبازی‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشت نفر مذکور در شبکه‌های اجتماعی از قبیل  واتساب، اینستاگرام و تلگرام به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار آمار جعلی از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و فروش اقلام بهداشتی در استان می‌کردند.

وی افزود: این افراد با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس فتا استان شناسایی و ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد تصریح کرد: به طور شبانه روزی و مستمر کار رصد و پایش گروه ها و کانال های مجازی توسط نیروهای پلیس صورت می گیرد و عاملان شایعه پراکنی در فضای مجازی درخصوص بیماری ویروسی کرونا شناسایی و دستگیر می شوند.

سرهنگ شهبازی پور بر توجه نکردن به شایعات در فضای مجازی تاکید کرد و از آنان خواست که هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و از بازنشر شایعات در فضای مجازی خودداری کنند..

وی تاکید کرد: همشهریان برای مطلع شدن از اخبار صحیح و هرگونه اطلاعات مرتبط با شیوع ویروس کرونا را تنها از طریق رسانه ملی و منابع معتبر دریافت کنند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد ابراز داشت: هم چنین هم استانی ها در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد شبانه روزی شبکه های اجتماعی فتا کهگیلویه و بویراحمد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ صفحه مجازی صادر و گردانندگان آنها تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند گفت: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش فضای مجازی به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می‌شود افزود: با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی پنج صفحه که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می‌کردند، بلافاصله صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضائی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرایم ارتکابی ادامه یابد.

کد خبر 6088351

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند