Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:29:55 GMT

۲۰ نطه شهر کرمانشاه در نیمه شعبان نورافشانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۵۵۹

۲۰ نطه شهر کرمانشاه در نیمه شعبان نورافشانی می‌شود

مهدی عبدالمالکی روز سه شنبه در نشست خبری که از طریق فضای مجازی برگزار شد، به تعطیلی برنامه های نوروزی شهرداری به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا اشاره کرد و در خصوص برنامه های جایگزین، اظهارداشت: بنا به شرایط پیش آمده و تهدیدات سلامت مردم، با این طرح، جشن سیار در مناطق مختلف شهر کرمانشاه برگزار می شود.

عبدالمالکی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا امروز بیش از هر زمانی دل‌ها متوجه امام زمان (عج) است و باید با تمام وجود، مردم برای تعجیل در ظهور ایشان دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص فعالیت ها و مسیرهای کاروان های شادی مهر مهدوی، گفت: این جشن ها توسط هیات خادم الشهدا موکب شهدا از طریق اتوبوس به صورت چرخشی در سطح شهر و مجتمع ها، توسط هیات جان نثاران قمربنی هاشم(ع) شریعتی با ایجاد تونل ضدعفونی و پخش سرود و مداحی به صورت ثابت، توسط هیات علی ابن ابیطالب (ع) واقع در فرهنگیان فاز یک مجتمع غدیر، ذوالفقار و سطح خیابان‌های محله فرهنگیان فاز یک، توسط هیات قاسم ابن الحسن (ع) مکتب عشق واقع در شاطرآباد برگزار می شود.

عبدالمالکی در زمینه دیگر مسیرهای باقی مانده ادامه داد: این برنامه توسط هیات علمدار حافظیه در مسیر ولایت، سی متری اول و دوم و مرکزی، وحدت، گلستان، چاله چاله و سنگر، توسط هیات ریحانه النبی مسکن در مسیرهای شهرک جوادیه، تلاش، ایثار و جاده قدیم، توسط هیات محبان بقیه الله در مسیرهای آریاشهر، فدک و مجتمع آخر آریاشهر و روستای کهریز و توسط هیات یازهرا (س) میدان غدیر در مسیرهای شهرک بعثت، بازرگانی، فردوسی، ژاندارمری و متخصصین برگزار می شود.

این مسوول اضافه کرد، همچنین توسط هیات حزب الله کرمانشاه برنامه کاروان های شادی مهر مهدوی در مسیرهای میدان آزادی، مدرس، مجتمع اجلالیه، مجتمع فیض آباد، پل چوبی، خیابان بهار و دارایی و شهرک چمن برگزار می شود و هیات محبان المهدی (عج) در مسیرهای دولت آباد و شهرک امام به اجرای برنامه می پردازند.

وی افزود: همچنین این برنامه در مسیرهای تعریف شده توسط مسجد امیرالمومنین (ع) دولت آباد، هیات روضه الشهدا، هیات حضرت علی اصغر(ع) شهرک جهاد، هیات ام ابیها (ع) فرهنگیان فاز دو، هیات  الرضا (ع)‌ الهیه، محبان حضرت زینب (س) فرهنگیان فاز دو و مجمع جوانان انقلابی کرمانشاه شهرک های ظفر و مسکن برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود باتاکید براینکه گندزدایی شهر و مقابله با کرونا اولویت شهرداری است، ادامه داد: از همین رو پویش «هر هیات، یک محله» با هدف گندزدایی محلات توسط هیات های مذهبی راه اندازی شده که ما هم مواد موردنیاز برای این اقدام را در اختیار هیات های مذهبی قرار داده ایم.

به گفته این مسوول، گندزدایی سطح شهر با همکاری نیروهای بهداشت محیط انجام می شود که در این اقدام بسته های بهداشتی در بین پرسنل شهراری نیز توزیع شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در راستای شیرین شدن زندگی کرونایی و کمک به تحقق شعار در خانه ماندن، مشاوره تلفنی با عنوان چتر آرامش در کرمانشاه افتتاح شده، افزود: مشاوران مجرب این مرکز آماده ارایه خدمت برای کاهش استرس و اضطراب شهروندان هستند که در این زمینه شماره تماس های ۳۸۳۷۰۸۱۷ و ۳۸۳۷۰۸۱۹ همه روزه صبح ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ساعت ۱۶ تا ۱۹ جوابگو می باشند.

عبدالمالکی با بیان اینکه از ۱۶ اسفند کار آموزش مجازی و غیرحضوری در فرهنگسراها آغاز شد ادامه داد: همچنین پویش شهروندی با عنوان «کرمانشاه کتاب می خواند»، «کرمانشاه آوازمی خواند» و «کرمانشاه قصه می خواند» به عنوان دیگر اقدامات مجازی در این دوره است.

شهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرداری کرمانشاه حضرت مهدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری کرمانشاه حضرت مهدی ویروس کرونا شهرداری کرمانشاه حضرت مهدی برگزار می شود فرهنگیان فاز توسط هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، اولین نشست تخصصی نمایشگاه «بر فراز دشت» با موضوع «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» با حضور مسیحا ربیعی، پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران و کیوریتور نمایشگاه، شهریار زرشناس پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه سوره، سمیه رمضان ماهی پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه سوره و امیر دستمردی هنرمند تجسمی و مدرس دانشگاه و دبیر جلسه، روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه «بر فراز دشت»، ۷۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش‌درآمده است. این نمایشگاه با رویکردهای طبیعت‌گرایانه، بخش بزرگی از تاریخ هنرهای بصری جهان را به خود اختصاص داده و تا ۱۶ اردیبهشت همه‌روزه به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

حضور در این نشست برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6086711

دیگر خبرها

  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب