Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:44:23 GMT

رئال مادرید رونالدو را به سانتیاگوبرنابئو برنمی‌گرداند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۶۶۲

رئال مادرید رونالدو را به سانتیاگوبرنابئو برنمی‌گرداند

یکی از رسانه‌های معتبر اسپانیا از بی‌میلی مسئولان باشگاه رئال مادرید برای برگرداندن ستاره پرتغالی سابق این تیم به سانتیاگو برنابئو خبر داد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس چاپ مادرید در گزارشی، بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید پس از دو سال حضور او در تیم فوتبال یوونتوس را غیرمحتمل دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این نشریه نوشته که با وجود گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر وسوسه شدن رونالدو برای بازگشت به رئال مادرید و تمایل متقابل مسئولان باشگاه برای برگرداندن او، احتمال بازگشت این بازیکن 35 ساله به سانتیاگوبرنابئو صفر است.

آ اِس به نقل از یک منابع رده‌بالای نزدیک به باشگاه رئال مادرید می‌نویسد: بازگرداندن رونالدو جایی در سیاست‌های ورزشی باشگاه ندارد. رئال خاطرات خوبی از کریستیانو دارد و رئیس باشگاه فلورنتینو پرس هم برای او احترام فراوانی قائل است اما دوران حضور رونالدو در رئال مادرید گذشته و باشگاه الان اهداف دیگری را دنبال می‌کند.

طی هفته‌‌های اخیر چند منبع خبری در ایتالیا به خصوص نشریه کوریره دلواسپورت چاپ رم اقدام به گمانه‌زنی درباره جدایی احتمال رونالدو از یوونتوس کرده‌ و مدعی شده‌اند که یوونتوس به خاطر ضررهای مالی وارده به این باشگاه در پی تعلیق لیگ پس از شیوع کرونا در ایتالیا، می‌‌خواهد از هزینه‌های خود بکاهد که یکی از این راه‌ها فروش رونالدو در ازای 60 میلیون یورو (40 میلیون یورو کمتر از رقمی که دو سال پیش برای خرید او پرداخت) و به این ترتیب از پرداخت حقوق 31 میلیون یورو در سال او معاف شود. رئال مادرید اما ظاهراً‌ آن تیمی نیست که یوونتوس بتواند رونالدو را به آن بفروشد.

سریال ادامه‌دار ناکامی‌‌‌های رونالدو برای گلزنی با ضربات آزاد در یوونتوس

طبق ادعای آس اولویت رئال مادرید برای پنجره بعدی نقل و انتقالات خرید کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن است که البته خرید او هم برای کهکشانی‌ها بسیار پرهزینه و سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس رئال مادرید کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید کریستیانو رونالدو یوونتوس رئال مادرید کریستیانو رونالدو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس