Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@07:53:17 GMT

«خروج» از ۲۴ فروردین می‌آید | بلیت: ۱۲ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۷۸۳۱

«خروج» از ۲۴ فروردین می‌آید | بلیت: ۱۲ هزار تومان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، با تصمیم مدیران و سازندگان فیلم سینمایی «خروج» به دلیل شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن حضور مردم در خانه از یکشنبه ۲۴ فروردین این فیلم به صورت آنلاین و پیش از اکران عمومی سینما وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

«خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان اولین فیلم سینمای آنلاین، برای حفظ قانون کپی رایت قابلیت دانلود ندارد و مخاطبان می‌توانند با پرداخت ۱۲ هزار تومان به مدت ۲۴ ساعت در سرویس وی‌اودی فیلیمو، این فیلم را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کنند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعده‌هایی که به آن‌ها داده شده، پوچ درآمده این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیتشان نزد هیأت دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند. در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، کامبیز دیرباز، سام قریبیان، محمدرضا شریفی‌نیا، گیتی قاسمی، جهانگیر الماسی به‌عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.

کد خبر 499023 برچسب‌ها سینما جشنواره فیلم فجر كرونا در ايران ابراهیم حاتمی‌ کیا سینمای ایران سینما چهره‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما جشنواره فیلم فجر كرونا در ايران ابراهیم حاتمی کیا سینمای ایران سینما چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

نعمت الله حاتمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دهلران در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است.

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالا‌های اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازار برای عرضه برخی محصولات و کالا‌های اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف را پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس