Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید گل اندامی، مدیر فرهنگی هنری مترو از برگزاری کاروان شادی میلاد موعود در مناطق ۱۴، ۱۳ و ۴ با مشارکت اداره اوقاف شرق تهران، قرارگاه شهید ابراهیم هادی، شهرداری ناحیه ۱ منطقه ۱۴ و ناحیه بسیج شهید محلاتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری مترو ، «سعید گل اندامی»، مدیر فرهنگی هنری مترو در خصوص نحوه ی برگزار این جشن گفت: این برنامه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 فروردین ماه به صورت کاروان شادی  برگزار خواهد شد و با توجه به  مبارزه با شیوع کرونا شرکت کنندگان در این مراسم از پشت پنجره‌هایشان در جشن امسال حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود : این کاروان شادی در چند نقطه از شهر تهران و چند بیمارستان درگیر کرونا با برنامه هایی نظیر قرائت دعا برای امام زمان (عج الله) ،اجرای گروه سرود ، تواشیح ، مولودی خوانی و در پایان به فرموده رهبر معظم انقلاب قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

گل اندامی همچنین بیان داشت: در حاشیه این مراسم چند گروه از قرارگاه شهید ابراهیم هادی اقدام به ضدعفونی معابر و سطوح بیمارستان و محل برگزاری مراسم خواهند کرد و بسته های هدیه مواد شوینده و ماسک، درب منازل تحویل داده می‌شود.

علاقه مندان برای اطلاع از بر نامه ها فرهنگ‌سرای مترو می توانند به سایت فرهنگسرای مترو به نشانی www.metro.farhangsara.ir مراجعه ویا با شماره تلفن 96652610  تماس حاصل کنند.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان کاروان شادی برگزاری کاروان شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد