Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@22:56:09 GMT

ثبیت شغل ۶۳ هزار نفر در حوزه های آبخیزداری خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۴۳۵

ثبیت شغل ۶۳ هزار نفر در حوزه های آبخیزداری خراسان جنوبی

نصرآبادی گفت: با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی حوزه آبخیزداری در سال گذشته، توانستیم ۶۳ هزار نفر تثبیت شغل و هزار نفر روز شغل موقت ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علیرضا نصرآبادی» امروز سه ‌شنبه (19 فروردین) در جلسه بررسی و تحلیل شاخص نرخ بیکاری خراسان‌جنوبی طی سال ۹۸ اظهارکرد: سال گذشته در حوزه جنگل با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار؛ یک هزار و ۵۰۰ نفر روز شغل موقت ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حوزه بیابان نیز ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در مرحله اول داشتیم، گفت: با این اعتبار ۵۴ هزار نفر تثبیت شغل و برای دو هزار نفر روز شغل موقت در حین انجام عملیات ایجاد کردیم، که بسیار ارزشمند است.

 

نصرآبادی افزود: با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی حوزه آبخیزداری در سال گذشته، توانستیم ۶۳ هزار نفر تثبیت شغل و هزار نفر روز شغل موقت ایجاد کنیم.

 

وی بیان کرد: در حوزه آبخیزداری نیز اعتبارات از ۱۶ میلیارد تومان در سال ۹۷ به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب در سال ۹۸ رسید.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی افزود: این اعتبار در ۸۰ روستا هزینه و ۵۱ هزار خانوار از عملیات‌های مرتبط با آن بهره‌مند شدند.

 

نصرآبادی گفت: اعتبارات حوزه بیابان در سال ۹۷ حدود پنج میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۹۸ با ۱۵ برابر افزایش به بیش از ۷۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب رسید که این اعتبارات در دو بخش مدیریت منابع بیابانی و مالچ پاشی هزینه شد که هزینه این اعتبار تا تیرماه ادامه دارد. 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی ایجاد اشتغال اشتغالزایی خراسان جنوبي میلیارد تومان اعتبار خراسان جنوبی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند

طلبه‌ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.

این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند. 

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستا‌های خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • مهار ۷۰ میلیون متر مکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • ۷۰ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو