Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@16:21:39 GMT

پراید سال ۹۹ را با چه قیمتی آغاز کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۸۷۰۴

پراید سال ۹۹ را با چه قیمتی آغاز کرد؟

 به گزارش خبرآنلاین، در حالی که مرز روانی قیمت پراید در سال گذشته محدوده ۶۰ میلیون تومان بود و کاهش قیمت این خودروی پرخریدار سبب نزدیکی قیمت‌ها به این مرز شده بود، آگهی‌های علام در فضای مجازی در کانال ۷۰ میلیون تومانی قرار دارند. تغییر مرز روانی در این فاصله کوتاه را بسیاری به افزایش نرخ دلار در بازار مرتبط می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت دلار در بازار آزاد به۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان و در صرافی های بانکی به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

 بر این اساس یک دستگاه پراید صفر کیلومتر ۱۱۱ در رنگی جز سفید به قیمت ۷۲ میلیون و پانصد هزار تومان فایل شده است. در عین حال پراید ۱۱۱ سفید رنگ مدل ۹۸ اما صفر کیلومتر نیز به قیمتی برابر با ۶۸ میلیون تومان در بازار فایل شد.

 پراید ۱۳۱ سفید رنگ نیز از سوی اگهی‌دهنده به قیمت ۶۷ میلیون و پانصد هزار تومان عرضه شده است. اگهی دهندگان در پاسخ به این سئوال که با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ها انعقاد قرارداد به چه صورتی انجام می گیرد، تاکید کرد: با هماهنگی قبلی امکان حضور در نمایشگاه اتومبیل فراهم خواهد بود. بر اساس این گزارش غالب آگهی دهندگان تاکید داشتند پای معامله حاضر به تخفیف بیشتر خواهند بود. آگهی دهنده دیگری حضور در دفاتر ثبت اسناد را وعده داد.

در عین حال پراید صفر ۱۵۱ یا وانت پراید نیز به قیمت ۷۰ میلیون تومان در بازار فایل شده است .

بر اساس این گزارش بازار خودرو در حالی با افزایش شدید قیمت روبروست که به دلیل شیوع کرونا این بازار با کاهش شدید مشتریان روبروست و برخی نمایشگاه داران آگهی دهنده در تماس‌های تلفنی خبرآنلاین تاکید کردند از ابتدای سال تا کنون هیچ خرید و فروشی صورت نگرفته است اما به دلیل افزایش نرخ ارز، فروشندگان نسبت به بالا بردن قیمت‌های پیشنهادی‌شان اقدام کرده‌اند.

قیمت انواع پراید در کارخانه به شرح زیر اعلام شده است که فاصله بسیار بالایی با قیمت‌های آگهی‌های فایل شده در فضای مجازی دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد