Web Analytics Made Easy - Statcounter

شش نماینده مجلس شورای اسلامی در یک توییت همسان با اشاره به از دستورکار خارج شدن طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور در جلسه علنی امروز مجلس تاکید کردند که این موضوع با اخطار یک نماینده و اشتباه نایب‌رئیس، از دستور کار خارج شده و به طرح سه‌فوریتی اخطار وارد نیست.

به گزارش ایسنا، طیبه سیاوشی،سیده حمیده زرآبادی،عبدالکریم حسین زاده،بهرام پارسایی،سید فرید موسوی،فاطمه سعیدی در این توییت مشترک نوشتند: "طرح سه‌فوریتی تعطیلی یک‌ماهه، با اخطار یک نماینده و اشتباه نایب‌رئیس، از دستور کار خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏اولاً اصل ۷۱ چنین اختیاراتی را ابتدا به مجلس می‌دهد. ‏ثانیاً اگر اصل ۷۹ فقط برای دولت احصا شده، چرا در فصل قوهٔ مقننه و ذیل حقوق آن قرار گرفته است؟ ‏ثالثاً به طرح سه‌فوریتی اخطار وارد نیست."

لینک کوتاه: asriran.com/0031wH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس طرح سه فوریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته

نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: نامه‌ای را در معرض دید همکاران، افکار عمومی، رسانه‌ها قرار می‌دهم که ده‌ها نفر از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور خواستند با توجه به اینکه اصفهان جایگاه ویژه‌ای در حوزه گردشگری، فرهنگ، هنر، صنعت، علم و کشاورزی دارد به این خطه رسیدگی ویژه‌ای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آقای رئیس جلسه! الان هم کشاورزان اصفهان حرف‌هایی دارند که بعضا شنیده نشده و مورد بی مهری قرار گرفته اند. البته موضوع آب اصفهان هم که باید در کانون توجه قرار می‌گرفت قرار نگرفته است.

وی افزود: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم