Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص درخواست اصناف برای تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی، کاهش قیمت ارز و سکه، سازو کار قرعه کشی مسکن ملی و جلسه دستمزد کارگران در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:00 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۸۳۹

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص درخواست اصناف برای تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی، کاهش قیمت ارز و سکه، سازو کار قرعه کشی مسکن ملی و جلسه دستمزد کارگران در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازوکار قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی مشخص نیست/ اعلام نتایج تا یک ماه آینده

به گفته مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افراد در مرحله دوم اقدام ملی مسکن از طریق قرعه کشی و یا قرار دادن شاخص‌هایی انتخاب می‌شوند.

درخواست اصناف برای تعویق ۲ ماهه تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف با بیان اینکه تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان فروردین ماه امکان پذیر نیست، گفت: این مهلت حداقل ۲ ماه به تاخیر بیفتد.

بازار‌های هدف صادرات زعفران درگیر کرونا/ خرید و فروشی در بازار نیست

عضو شورای ملی زعفران گفت: در حال حاضر خریداران عمده زعفران مانند ایتالیا درگیر کرونا هستند و خرید و فروش در بازار زعفران نیست.

نرخ ارز در ۱۹ فروردین ۹۹ /کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار

نرخ خرید و فروش دلار در تاریخ ۱۸ فروردین ۹۹ در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

نرخ طلا و سکه امروز ۱۹ فروردین

هر قطعه سکه امامی امروز به ۶ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسید.

جلسه تعیین دستمزد کارگران بدون حضور نمایندگان کارگری برگزار می‌شود

رئیس مجمع کارگران تهران گفت: طبق آخرین تصمیم دولت روز آینده جلسه تعیین دستمزد کارگران بدون حضور نمایندگان کارگری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تسهیلات ۲۵۰ میلیونی به بافت فرسوده/کاهش ۵۰ درصدی قیمت گل/نشست آینده اوپک برای کاهش تولید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد ایران اخبار اقتصادی دستمزد کارگران خبرگزاری میزان درخواست اصناف مسکن ملی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف بازار مسکن در فروردین

فروردین امسال قیمت مسکن در شهر تهران نسبت به ماه قبل رشد اندک ۰.۲ درصد را تجربه کرد و میانگین قیمت هر متر آپارتمان در پایتخت به ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایسنا، اولین ماه از سال ۱۴۰۳، تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران به ۱۵۰۸ واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۷۵.۶ و ۱۴.۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.  

طبق اعلام بانک مرکزی همچنین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بوده که حاکی از افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به ماه قبل ماه و رشد ۲۲.۹ درصد در مقایسه با ماه مشابه سال قبل است. اسفند پارسال میانگین قیمت مسکن در تهران ۸۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در هر متر مربع بود.

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که از مجموع ۱۵۰۸ واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا ۵ سال ساخت با سهم ۳۰.۱ درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. سهم مذکور در مقایسه با فروردین‌ماه سال قبل حدود ۱.۷ واحد درصد افزایش یافته است.

در میان مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله‌شده معادل ۱۵۰۴.۲ میلیون ریال به منطقه ۱ و کمترین آن با ۴۲۳.۶ میلیون ریال به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.

اجاره بها ۲ درصد افزایش یافت

بررسی شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و کل مناطق شهری در فروردین سال ۱۴۰۳ نشان دهنده رشد یکسان و معادل ۲ درصدی شاخص مزبور نسبت به ماه قبل است. رشد نقطه به نقطه شاخص مزبور در فروردین سال ۱۴۰۳ در شهر تهران و کل مناطق شهری نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب معادل ۴۵.۲ و ۵۲.۴ درصد است.

پیش از ارایه این گزارش بررسی‌های میدانی از کاهش محسوس رشد قیمت‌ها در بازار مسکن حکایت داشت که گزارش بانک مرکزی نیز این موضوع را تایید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰ هزار خانه خالی در شهرهای جدید
  • آخرین وضعیت بازار مسکن تهران در فروردین ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • وعده‌های مالیاتی برای رام کردن اسب سرکش اجاره‌بها
  • جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • توقف بازار مسکن در فروردین
  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟