Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان اعلام آمادگی کرد تا تیم فوتبال این باشگاه دیدار حاشیه ساز با پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

به گزارش ایسنا، منوچهر نیکفر، رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه سپاهان درباره دیدار حاشیه ساز تیم فوتبال این باشگاه با پرسپولیس در نیم فصل دوم اظهار کرد: امیدوارم دادگاه استیناف رای کمیته انضباطی که به نفع پرسپولیس اعلام شد را برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داریم در یک زمین بی طرف یا حتی ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کنیم.

او درباره شروع مجدد لیگ برتر هم گفت: سلامتی اولویت اصلی است. اگر کوچک ترین ریسکی وجود داشته باشد پیشنهاد من تعطیلی لیگ است. نمی شود با 9 بازی باقی مانده قهرمان لیگ را انتخاب کرد.

نیکفر همچنین درباره بازی های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم توضیح داد: اگر این بحران رفع شود ما ترجیح می دهیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. اگر شرایط فراهم نشد، ترجیح می دهیم جایی که امن تر باشد بازی کنیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0031wc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سپاهان اصفهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجاییان بعد از برد آلومینیوم مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران حضور یافت. او درباره این پیروزی گفت: تیم جوان ما یک‌پنجم پرسپولیس هزینه کرده است. دو بار از تیم بزرگ و نامی پرسپولیس عقب افتادیم و هنگامی که بازی 2 بر صفر شد، فکر می‌کردند همه‌چیز تمام شده است. تماشاگرانی که علاقه برابری نسبت به دو تیم داشتند، پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

او با اشاره به افرادی که درجایگاه شیشه ورزشگاه اراک به تشویق پرسپولیس پرداخته بودند، گفت: نصف هواداران این جایگاه، پرسپولیس را تشویق می‌کردند. آنها اراکی بودند و شیپور داشتند! این برای فوتبال اراک بد است! کسانی که این افراد را به این جایگاه راه داده‌اند، باید پاسخگو باشند. هواداران ما روی سکو خوشحالی می‌کردند که تماشاگران حریف، اشیایی پرتاب کردند. طرفداران تیم میهمان در کدام ورزشگاه به دو بخش تقسیم می‌شوند؟

مدیرعامل آلومینیوم اراک در ادامه صحبت‌هایش گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم فقط به ما باخته و مقابل استقلال مساوی کرده است. این تیم بازی خوبی ارائه می‌کند و در بقیه دیدارها پیروز شده است. بازیکنان ما دیدگاه‌های فنی مجتبی حسینی را در زمین اجرا کردند و در وقت اضافه، موقعیتی به حریف ندادیم. خداوند یار ما بود و شایسته پیروزی بودیم.

رجاییان درباره غیبت بانوان در سکوهای ورزشگاه اراک مقابل پرسپولیس تاکید کرد: مسئولان ما با اینکه تحت فشار بودند، برگزاری بازی با خانم‌ها را به بهترین شکل آزمایش کردند. در دیدار با پرسپولیس و استقلال، سه هزار هوادار خانم داشتیم که شرکتی یا تزئینی نبودند! انتقاد خودم را از رفتار خارج از شأن افرادی که باعث شدند این اتفاق فوتبال اراک بیفتد، اعلام می‌کنم.

او درباره حاشیه‌های رفتار سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در دیدار با آلومینیوم عنوان کرد: اشکال این بود که بازیکن استقلال چند دقیقه پس از تخلیه آن سکوها ایستاد. در این سمت هم سهل‌انگاری می‌شود و هوادار خانم به زمین می‌آید. در ادامه اتفاقاتی رقم می‌خورد که در کشور ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد فدراسیون اعلام کند زیرساخت‌های ما مشکل دارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بیان کرد: بخشی از ساخت و ساز ورزشگاه توسط شرکت تجهیز اماکن ورزشی انجام شده است. آنها وضعیت نور ورزشگاه را ترمیم کرده‌اند و جایگاه‌های VIP و CIP ما درست می‌شود. گیت‌های ورزشگاه امام خمینی (ره) الکترونیکی خواهد شد و میکسدزون ورزشگاه را اصلاح می‌کنیم.

رجائیان درباره کیفیت ضعیف پوشش تلویزیونی دیدارهای خانگی آلومینیوم اظهار داشت: رئیس سازمان صداوسیما دو قول مثبت داده که اگر اتفاق بیفتد، بعد از واگذاری سرخابی‌ها انقلاب دیگری در فوتبال کشور رخ می‌دهد. یکی اینکه حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها تعلق بگیرد و دیگری اینکه همه بازی‌های لیگ برتر با کیفیت HD پخش شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!