Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@23:43:09 GMT

کشف جسد زن میانسال در تنکابن

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۹۹۹۸

ساعت 24- فرمانده انتظامی تنکابن از کشف جسد زن میانسال در سواحل این شهرستان خبر داد.

محمدصادق شاهنظری، فرمانده انتظامی تنکابن از کشف جسد زنی میانسال در ساحل شیلات تنکابن خبر داد و تاکید کرد: این جسد که در تور صیادان منطقه گرفتار شده بود روز گذشته جهت بررسی و تعیین هویت تحویل مراجع ذی‌ربط شد.

وی با بیان اینکه ظاهر جسد نشان می‌دهد حدود ۱۰ روز در دریا بوده و مدت طولانی از مرگ وی گذشته است، تصریح کرد: جسد تا حدودی متلاشی شده و قابل شناسایی نبود که با نمونه برداری توسط پزشکی قانونی، هویت و علل مرگ توسط کارشناسان انتظامی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده مشابهی در این باره، از فوت یا مفقودی در شهرستان وجود داشته است، خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که جسد متعلق به مناطق دیگری بوده و توسط امواج به آب‌های ساحلی تنکابن رسیده است.

شاهنظری گفت: این موضوع توسط کارشناسان انتظامی استان با بررسی پرونده‌های موجود متعاقبا مشخص و اعلام خواهد شد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تنکابن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل