Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@16:29:42 GMT

احتمال هم‌تیمی شدن لیونل و رونالدو!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۱۸۷

لیونل مسی 32 ساله 19 سال است که در نیوکمپ حضور دارد و به نظر می‌رسد هیچ گاه شرایط این اندازه برای خروج او از بارسلونا مهیا نبوده است.

اخبار ورزشی- در واقع مسی از سال 2005 تاکنون قرارداد خود را در حدود 8 بار با بارسلونا تمدید کرده است و او آخرین بار در سال 2017 قرار داد خود را با آبی‌اناری‌ها تمدید کرد و در قرارداد او بندهایی وجود دارد که می‌تواند باعث شود که او در تابستان پیش رو بارسلونا را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط فعلی و با توجه به اختلاف نظرهای او با هیات مدیره باشگاه بارسلونا به نظر می‌رسد که شرایط برای خروج او از بارسا هموار شده باشد.

بر این اساس سان انگلیس گزارشی از 5 باشگاهی که احتمالا می‌توانند مسی را به خدمت بگیرند، منتشر کرده است.

1- منچستر سیتی:

این تیم انگلیسی متمول همواره به دنبال به خدمت گرفتن لیونل مسی بوده است اگر چه هیچ گاه موفق به این کار نشده است اما در حال حاضر با حضور پپ گواردیولا و درخشش او در این تیم انگلیسی حضور مسی در این تیم می‌تواند محتمل باشد.

 

2- اینترمیلان:

آنتونیو کونته با خروج از جزیره و حضور در اینتر،به دنبال جذب یک مهره بزرگ و ارزشمند است و از طرفی ماسیمو موراتی هم در روزهای گذشته درباره احتمال این بازیکن در اینتر به صحبت پرداخته بود.

در ضمن نباید فراموش کرد که این باشگاه ایتالیایی یکی از تیم‌هایی بود که در سال 2006 به دنبال پرداخت بند آزادسازی لیونل مسی از بارسلونا بود اما ستاره آرژانتینی ترجیح داد در اسپانیا بماند. در آن زمان اینتر موافقت کرد که مبلغ 132 میلیون پوند بند آزاد سازی مسی را بپردازد.

 

3- پاری سن ژرمن:

با احتمال ترک دو ستاره پاری سن ژرمن، نیمار و ام باپه، دست تیم پاریسی برای جذب مسی بسیار باز خواهد شد و البته انتقال نیمار به بارسا و بازگشت مجدد این ستاره برزیلی به نیوکمپ می‌تواند برگ برنده‌ای برای این تیم پاریسی باشد تا بتواند مسی را به خدمت بگیرد.

 

4- یوونتوس: 

ممکن است حضور مسی و رونالدو در یک تیم رخ دهد. قطعا همبازی شدن این دو ابرستاه می‌تواند بسیار جذاب باشد. البته ممکن است در این میان پای پپ گواردیولا در میان باشد.

اگر پپ بتواند این غول ایتالیایی را به عنوان سرمربی در دست بگیرد، احتمال حضور مسی در جمع بانوی پیر ایتالیا ممکن است محقق شود.

 

 

5- اینترمیامی:

از سپتامبر تاکنون دیوید بکام از باشگاه خود به عنوان اینترمیامی رونمایی کرده است و پیش از این از تمایلش برای حضور مسی در فلوریدا صحبت کرده بود.

باتوجه به سن و سال مسی که هم‌اکنون 32 ساله است، بعید است که مسی راهی لیگ فوتبال آمریکا در این مقطع شود.

در صورت حضور مسی در لیگ آمریکا قطعا وی بزرگترین فوتبالیستی خواهد بود که راهی این لیگ خواهد شد حتی بزرگتر از بازیکنانی نظیر زلاتان ایبراهیموویچ و وین رونی.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی رونالدو منچستر سیتی نیوکمپ حضور مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب در دیداری حساس در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. این نتیجه نه‌تنها باعث شد قهرمانی رئال مادرید در لالیگا قطعی شود، بلکه بارسا و مدیرانش را هم در دردسر بزرگی انداخت.

در حال حاضر در جدول لالیگا پایین‌تر از رئال مادرید قهرمان که ۸۷ امتیازی است، خیرونا با ۷۴ امتیاز قرار دارد و سپس در رتبه سوم، بارسلونا ۷۳ امتیازی است. چهار بازی تا پایان فصل مانده و بارسلونا برای بازگشت به رتبه دوم باید هر چهار بازی را ببرد و امیدوار باشد که خیرونا در یکی از این بازی‌ها متوقف شود.

در صورتی‌که این اتفاق رخ ندهد، بارسا در رده سوم قرار می‌گیرد و در سوپرجام حضور نخواهد داشت. این موضوع برای مدیران بارسلونا اهمیت زیادی دارد زیرا برای بازگشت به قانون ۱-۱ بر روی آن حساب زیادی باز کرده بودند. در صورت حضور در سوپرجام هر تیم مبلغی دریافت می‌کند که مدیران بارسا قصد داشتند از آن برای بازگشت به این قانون استفاده کنند.

آنها امیدوار هستند از لالیگا مجوز قانون ۱-۱ را بگیرند تا بتوانند در نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشته باشند. حضور در قانون ۱-۱ یعنی آنها بتوانند هر یورویی را که در می‌آورند خرج کنند. تا این لحظه بارسا طبق قانون ۴-۱ عمل می‌کند که یعنی آنها در ازای هر ۴ یورو، فقط می‌توانند ۱ یورو را خرج کنند.

در صورتی‌که این باشگاه نتواند شرایط مالی‌اش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بهبود ببخشد با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد شد، خصوصا که یکی از شروط ژاوی برای ادامه همکاری با این تیم این بود که بازیکنان مدنظرش را در این تابستان به خدمت بگیرند و این اتفاق دردسر زیادی برای آنها به همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!