Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@07:01:28 GMT

دردسر‌های مادرانه برای تغذیه کودکان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۰۵۸۵

دردسر‌های مادرانه برای تغذیه کودکان

 برای این که ناخوشی خیلی زود از بین برود لازم است که کودک بیمار غذا بخورد و مایعات لازم را بنوشد. حتماً شما هم در این مواقع ترفند‌هایی دارید.
برای این که فرزند دلبندتان خیلی زود از بیماری خلاص شود و بدنش پویایی و سلامت خود را بازیابد لازم است کار‌های خاصی انجام دهید. می‌توانید در این جور مواقع با گوشت، پنیر، نان و میوه یک غذای ساده و سرشار از ویتامین و کلسیم تهیه کنید که به بهبودی او کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای این کار مقدار کمی گوشت بپزید یا کباب کنید. گوشت را به صورت مربع مربع خرد کنید. سپس پنیر و نان تست را به همین شکل و اندازه خرد کنید. مقداری میوه به دلخواه خودتان یا میوه‌های مورد علاقه فرزندتان را نیز نگینی کرده و به مواد قبلی اضافه کنید.

مواد را با هم مخلوط کنید و داخل یک بشقاب رنگی و زیبا بریزید. غذا را به همراه یک لیوان آب میوه‌ی طبیعی داخل سینی گذاشته و پیش فرزندتان بروید. برای این که ناخوشی خیلی زود از بین برود لازم است که کودک بیمار غذا بخورد و مایعات لازم را بنوشد تا مواد بدن تامین شود.

سخت گیری‌ها و مقررات هر روزه را فراموش کنید. او را مقابل تلویزیون و کارتون یا برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌اش بنشانید. بشقاب غذا را در اختیارش بگذارید و بگویید همان طور که تماشا می‌کند از غذایش بخورد. می‌توانید خودتان به او غذا دهید. حواستان باشد تا تمام شدن کارتون غذا و آب میوه‌اش را تمام کرده باشد.         منبع:ایران ناز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر مادر تربیت فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، بعد از گذشت بیش از دویست روز از جنگ در نوار غزه، آثار مترتب بر آن در طرف رژیم صهیونیستی هر روز ابعاد گسترده تری ببه خود می‌گیرد. گزارش اختصاصی حسین روحانی فرد 

دیگر خبرها

  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟