Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این موضوع روز سه شنبه از سوی احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب در تماس تلفنی با صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف)، اعلام شد.

وی در تماس با عریقات درباره مقابله با ویروس کرونا در کرانه باختری و نوار غزه، اقدامات رژیم اشغالگر و سوء استفاده آن از بحران ناشی از کرونا برای الحاق اراضی فلسطین و گسترش شهرک سازی گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس رهبر ائتلاف آبی-سفید اخیرا در باره اعمال حاکمیت این رژیم بر دره رود اردن و شهرک­های واقع در کرانه باختری در چارچوب توافق برای تشکیل دولت ائتلافی میان خود توافق کردند.

نتانیاهو سال گذشته به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود وعده الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و دره رود اردن به سرزمین های اشغالی را داده بود تا بتواند به نوعی گره کور انتخابات و  تشکیل کابینه که نزدیک به یک سال به بن بست رسیده بود را باز کند.

آمریکا نیز با ارائه طرح معامله قرن مهر تاییدی زد بر اشغالگری گسترده رژیم صهیونیستی و الحاق شهرک‌های یهودی نشین که به صورت غیر قانونی ساخته شده بودند.

برچسب‌ها کرانه باختری احمد ابوالغیط اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرانه باختری احمد ابوالغیط اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی فلسطین کرانه باختری احمد ابوالغیط اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی فلسطین کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح

سازمان ملل هشدار داد هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح می‌تواند باعث کشتار غیرنظامیان شود و جان صدها هزار نفر از ساکنان نوار غزه را به خطر بیندازد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل امروز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو گفت، این حمله رژیم صهیونیستی ضربه محکمی به تمام تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های بشردوستانه خواهد بود که عمدتاً از نوار غزه مدیریت می‌شود.

به نقل از خبرگزاری یمنی «سبا»، این مقام سازمان ملل افزود عملیات انتقال کمک‌ها شامل کلینیک‌های پزشکی و مراکز توزیع غذا از جمله مراکز مراقبت از کودکانی است که از سوء تغذیه رنج می‌برند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده حمله زمینی به شهر رفح فلسطین را عملیاتی می‌کند؛ جایی که حدود یک میلیون آواره در آن پناه گرفته و در پناهگاه‌ها و اقامتگاه‌های موقت جمع شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی