Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سارا حدادی از فعالان تئاتر در حوزه روابط عمومی و تبلیغات در این روزها که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تماشاخانه‌ها و اجراهای تئاتری تعطیل هستند پروژه‌ای را با عنوان «گفتمان در باب تبلیغات تئاتر در قرنطینه» با محوریت «تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پسا قرنطینه» طراحی کرده که بخش ابتدایی آن از ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه در فضای لایو - live - اینستاگرام با میزبانی خودش و حضور ۵ نفر از فعالان حوزه تبلیغات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی در این باره به خبرنگار مهر گفت: این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی سالن‌های تئاتر، هنرمندان تئاتر دست به خلاقیت‌های زیادی برای ترغیب مردم به در خانه ماندن و تلاش برای سرگرم کردن آنها در فضای مجازی می‌زنند. همچنین با گسترش امکانات دنیای دیجیتال و ایجاد فضای لایو- live -در اینستاگرام فرصتی فراهم شده تا بتوانیم در این دوران در مورد موضوعات متفاوتی به گفتگو بنشینیم از همین رو تصمیم گرفتم تا با دعوت از تعدادی از فعالان حوزه روابط عمومی و تبلیغات مباحث مهمی چون تعطیلی سالن ها، تبلیغات و تئاتر آنلاین و... را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: این روزها شاهد هستیم که بسیاری از هنرمندان و سلبریتی‌ها از فضای لایو اینستاگرام استفاده زیادی می‌کنند و من چون این لایوها را دنبال می‌کنم متوجه شدم که برخی از این لایوها دستاورد زیادی برای مردم ندارند چون حرف خاصی در آنجا زده نمی‌شود از همین رو به این نتیجه رسیدم که ما می‌توانیم از موقعیتی که در اختیارمان قرار گرفته، استفاده کرده و آن را تبدیل به فرصت کنیم. ما نه کارشناس هستیم و نه متخصص اما شاید در همین گپ و گفت‌هایی که می‌زنیم، بتوانیم به راهکاری برای این دوران و دوران پس از قرنطینه برسیم و و پیشنهاداتی را که مطرح می‌شود، عملی کنیم.

حدادی درباره حضور افرادی که در این پروژه حضور دارند، توضیح داد: در بخش اول این پروژه ایلیا شمس از تهران با موضوع تئاتر مجازی در کرونا و تبلیغات تئاتر در دوران پسا کرونا، مریم رودبارانی از تهران با موضوع وضعیت تماشاخانه‌های خصوصی در قرنطینه و پسا قرنطینه، علیرضا حسینی از ترکیه با موضوع تئاتر در کشور ترکیه در قرنطینه، آوا فیاض از تهران با موضوع برنامه ریزی در تبلیغات تئاتر در دوران پساکرونا در کنار من بودند و امشب ۲۰ فروردین نیز فرید حسینی از لندن با موضوع تئاتر لندن از نگاه یک مهاجر در فضای لایو حضور خواهد داشت.

وی در پایان صحبت‌هایش متذکر شد: با استقبالی که از این طرح شد و پیشنهاداتی که کاربران در طول گپ و گفت‌ها مطرح کردند، تصمیم دارم هفته آینده در بخش دوم این پروژه بیشتر درباره مدیاهای مختلف و همچنین استفاده از امکاناتی مثل پادکست با حضور مهمانانی متفاوت صحبت کنم. امیدوارم در پایان این گفتگوها، پیشنهادات سازنده‌ای مطرح شود و در نهایت ما بتوانیم این پیشنهادات را برای عملی شدن به صورت یک پروپوزال درآورده و در اختیار مکان‌هایی مثل تماشاخانه‌های خصوصی قرار دهیم.

کد خبر 4891628 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران هنرمندان تئاتر اینستاگرام تبلیغات ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها فیلم سینمایی رادیو رادیو نمایش فیلم تئاتر سازمان صداوسیما فیلم بازی در نوروز 99 سریال پایتخت رادیو ایران هنرمندان تئاتر تبلیغات تئاتر فضای لایو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه