Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:09:30 GMT

ویدیویی از نادیا؛ ببری که کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۰۷۳

ویدیویی از نادیا؛ ببری که کرونا گرفت

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

    #مثبت_کرونا؛ خبر‌های امیدبخش ۱۹ فروردین

 

  محدودیت جدید واتساپ برای جلوگیری از اخبار جعلی کرونایی

 

  رفتار‌های عجیب کرونا با سنین مختلف!     تلاش پزشکان ارشد انگلیس برای بهبودی حال بوریس جانسون + عکس  


ویدیویی از خط تولید اتوماتیک آمپول     قربانیان کرونا در نیویورک ممکن است در پارک دفن شوند     ساخت اسلحه با چوب بستنی + فیلم     چرا آمریکا می‌گوید ماسک بزنید، اروپا می‌گوید ماسک نزنید؟     ویدیویی از نادیا؛ ببری که در نیویورک کرونا گرفت  

 

پاسخ تند سازمان جهانی بهداشت: هیچ واکسنی در آفریقا آزمایش نمی‌شود!

 

ملاقات کنندگان با پوتین باید از قبل تست کرونا بدهند

 

مسابقه «ایران» به روال عادی پخش خود بازمی‌گردد
ذوق خانم بازیگر از ابرقهرمان شدن در ۵۳ سالگی
ازدواج و طلاق در دبی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
ایجاد یک سوراخ غیرمعمول در لایه اوزون قطب شمال

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت لایه اوزون دبی خانم بازیگر مسابقه ایران تست کرونا آفریقا نادیا ببر کروناویروس ماسک چوب بستنی نیویورک اجساد آمپول بوریس جانسون بحران کرونا واتس آپ تابناک جوان کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته یک منبع آگاه ایلان ماسک روز گذشته به پایتخت چین سفر کرد و قرار بود درباره راه اندازی نرم افزار کاملا خودران و اجازه انتقال داده های رانندگی به خارج از کشور گفتگو کند.

سفر ناگهانی این میلیاردر که طی آن با لی کیانگ نخست وزیر چین نیز ملاقات کرد، یک هفته پس از آن انجام شد که وی برنامه های سفر به هند برای ملاقات با نارندا مودی نخست وزیر این کشور را به دلیل مسئولیت های سنگین تسلا لغو کرد.

امروز دو منبع آگاه فاش کردند تسلا با بایدو توافق کرده تا از لیسانس فناوری نقشه بندی این شرکت برای جمع آوری داده ها در جاده های عمومی چین استفاده کند. تسلا مدعی است چنین فرایندی، گامی کلیدی برای معرفی نرم افزار کاملا خودران در این کشور است.

از سوی دیگر یک انجمن خودروی مهم چین اعلام کرد خودروهای مدل 3 و Y تسلا از جمله مدل هایی هستند که آزمایش شده و الزامات امنیت داده چین را دارا هستند.

امنیت داده و پیروی از قوانین دلایل اصلی هستند که این خودروساز برقی آمریکایی تاکنون نتوانسته نرم افزار کاملا خودران را در چین فراهم کند.

رگولاتورهای چینی از 2021 میلادی تسلا را ملزم کرده اند تمام داده هایی که از ناوگان خودروهای چینی اش در شانگهای جمع آوری می شود را ذخیره کند، در نتیجه شرکت آمریکایی نمی توانست هیچ یک از داده ها را به آمریکا انتقال دهد.

ماسک خواستار تاییدیه انتقال داده های جمع آوری شده به خارج از این کشور بود تا الگوریتم هایش را برای فناوری های خودران آموزش دهد.

کد خبر 6091857

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت