Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@16:35:32 GMT

۵۴ سرباز به کرونا مبتلا شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۰۸۳

صراط:

ناخدا رحیمی پور، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تدابیر ویژه ستادکل، کاهش چشمگیر ابتلای سربازان به ویروس کرونا را به همراه داشته است، اظهار داشت: با لطف و عنایت الهی و اتخاذ تدابیر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در حوزه مربوط به امور سربازی و تلاش دست اندرکاران و کادر درمانی نیروهای مسلح تاکنون شاهد سلامتی حداکثری سربازان در مراکز آموزش سربازی و پادگان ها بوده ایم 

یه گزارش فارس رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تدابیر و اقدامات صورت گرفته در راستای سلامتی سربازان و کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در جمع سربازان ارائه و اجرای آموزش‌های پیشگیری و خود محافظتی، کوتاه بودن مدت آموزش‌ها، کاهش قابل توجه ظرفیت پذیرش سربازان جدید در مراکز آموزشی، برگزاری کلاس ها و آموزش ها در فضای باز، حذف برنامه‌های تجمعی و انجام کنترل های لازم برای شناسایی افراد مشکوک به بیماری کرونا را از جمله تدابیر اتخاذ شده ستاد کل در جهت مقابله با ویروس کرونا و عدم اشاعه آن در بین سربازان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناخدا رحیمی پور با اعلام اینکه خوشبختانه طی این مدت در تمامی مراکز و پادگان‌ها و اماکن نیروهای مسلح هیچ مورد فوتی نداشته‌ایم و از بین صدها هزار سرباز تنها تعداد ۵۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، تصریح کرد: این تعداد نیز اغلب در خارج از مراکز آموزشی و بیرون از محیط سربازی به این بیماری مبتلا شده‌اند که با تلاشها و اقدامات مفید و مثمرثمر کادر درمانی نیروهای مسلح بحمدالله بهبود یافته و از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ستادکل نیروهای مسلح ویروس کرونا صراط نیروهای مسلح ویروس کرونا ستاد کل شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است