Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مددی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل استاندارد علاوه بر نظارت بر چگونگی ساخت وسایل سنجش به منظور اطمینان از صحت کار این وسایل و جلوگیری از کم فروشی ناشی از عدم دقیق بودن عملکرد آنها اقدام به بازرسی و انجام آزمون‌های دوره‌ای اقدام می‌کند.

مددی با بیان اینکه هدف از بازرسی و آزمون وسایل سنجش اطمینان از صحت کار آنها و جلوگیری از کم‌فروشی ناشی از دقیق نبودن عملکرد وسایل است، گفت: پارسال تعداد ۵ هزار و ۳۷۶ وسیله توزین و سنجش اصناف استان بازرسی و عملیات بررسی صحت عملکرد بر روی آنها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این بازرسی‌ها در صورت تأیید عملکرد وسیله سنجش، نسبت به الصاق برچسب صحت عملکرد که حاوی نام وسیله، شماره شناسایی، تاریخ آزمون، تاریخ انقضا و کد آزمایش‌کننده است، اقدام شده است.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: طبق قانون دارندگان وسایل سنجش مشمول مقررات استانداردهای اجباری اجازه ندارند از وسایل سنجش فاقد برچسب آزمون اولیه و یا دوره‌ای در داد و ستد و ارائه خدمات عمومی استفاده کنند.

وی افزود: در صورت وجود نقص در عملکرد وسیله سنجش ضمن جلوگیری از به‌کارگیری آنها، واحد صنفی مربوطه موظف به اصلاح و رفع نواقص شده است.

مددی از شهروندان درخواست کرد: برای حفظ حقوق و اطمینان از صحت عملکرد وسیله سنجش به وجود برچسب صحت عملکرد استاندارد بر روی ترازوها توجه داشته باشند.

کد خبر 4895208

منبع: مهر

کلیدواژه: وسایل توزین ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین وسایل سنجش صحت عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا در استان همدان
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود