Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:01:51 GMT

تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ٣١ فروردین 

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۱۷۲۶

تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ٣١ فروردین 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ترافیک، از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا پایان فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، عمار سعیدیان فر با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده و نظر به اینکه بسیاری از خبرنگاران در شرایط موجود( شیوع ویروس کرونا) دورکار شده اند و نتوانسته اند برای دریافت معرفی نامه و مدارک مورد نیاز خود به محل کار ، مراجعه کنند،  درخواست زمان بیشتری برای ثبت نام داشتند، از این رو خبرنگاران تا پایان ٣١ فروردین ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خبرنگاری خود در سامانه "تهران من" اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ترافیک گفت: تاکنون حدود پنج هزار خبرنگار  برای دریافت طرح ترافیک و کارت بلیط، در سامانه تهران من، ثبت نام کرده اند.

سعیدیان فر بار دیگر تاکید کرد: خبرنگاران متقاضی کارت بلیط مترو نیز، دقت داشته باشند که باید در سامانه تهران من در مهلت تعیین شده( ٣١ فروردین ماه ) ثبت نام کنند.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ وی یادآور شد: دوستان خبرنگار در نظر داشته باشند که ٣١ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران بوده و  مهلت اعلام شده بار دیگر تمدید نخواهد شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران طرح ترافيك مهلت ثبت نام طرح ترافیک ٣١ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران

معاملات خرید مسکن در اولین ماه از سال جدید، با قیمت‌های پایان سال گذشته، انجام شد. روز گذشته، بانک مرکزی با انتشار گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در فروردین ماه، میانگین قیمت هر مترمربع مسکن معامله‌شده در این ماه را ۸۱ میلیون و۶۳۰‌هزار تومان اعلام کرد. این میزان تنها ۰.۲درصد از متوسط قیمت مسکن در اسفند ۱۴۰۲ بیشتر است و عملا به معنای ثبات قیمت مسکن در فروردین ماه امسال نسبت به اسفند پارسال است.

به گزارش دنیای اقتصاد؛ قیمت هر مترمربع مسکن در فروردین امسال به روایت بانک مرکزی ۲۲.۹‌درصد نسبت به فروردین ۱۴۰۲ رشد داشته است.

در فروردین ماه همچنین ۱۵۰۸ فقره معامله خرید آپارتمان در شهر تهران انجام شد که این میزان نسبت به معاملات اسفند ۱۴۰۲ افت ۷۵.۶ درصدی و نسبت به فروردین سال قبل کاهش ۱۴.۲ درصدی داشته است. در جدول مشخصات و بهای پیشنهادی تازه‌ترین فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن مناطق ۲۲ گانه شهر تهران درج شده است.

دیگر خبرها

  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • قیمت آپارتمان های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده