Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیجیان گروه خودروسازی سایپا طی اقدامی جهادی در یک ماه گذشته هر روز مناطق پرتردد، معابر عمومی، عابربانک‌ها و خودروهای منطقه ۲۱ تهران را با ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سایپا؛ با شیوع ویروس کرونا در کشور حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا طرح جهادی مبارزه با شیوع کرونا را اجرا کرد که طی آن اقداماتی همچون ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها، توزیع ماسک و تب‌سنجی صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به همت بسیجیان گروه سایپا در مسیر جاده مخصوص تهران کرج، ایستگاه‌های متعدد سلامت برپا شد که طی آن ماسک‌های تولیدی گروه خودروسازی سایپا توزیع و تب سنجی صورت پذیرفت و خودروهای عبوری نیز ضدعفونی شدند.

حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا با تمامی امکانات و مسئولیت پذیری خود برای حفظ سلامت هموطنان و همکاران گروه سایپا طی اقدامات جهادی در میدان مبارزه با این ویروس حضور یافت و تا شکست کامل این ویروس در کنار مردم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا کرونا گروه خودروسازی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل