Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به ورود توده گرد و غبار از سمت استان یزد به استان کرمان اظهار داشت: این توده گرد و غبار شهر‌های شمالی استان را در گیر کرده است.

وی با بیان اینکه حسب اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست غلظت این ذرات در شهر کرمان به ۲۸ برابری حد مجاز رسیده است گفت: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی این وضعیت تا عصر امروز پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: براساس تصمیم کارگروه استانی آلایندگی هوای و به منظور حفظ سلامت شهروندان، فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی و موسسات دولتی در شهرستان کرمان به استثناء مراکز نظامی و انتظامی و بهداشتی و درمانی و امدادی امروز چهارشنبه بیستم فروردین ماه تعطیل اعلام شده است.

مرجان شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز با بیان اینکه از شب گذشته در افزایش غلظت گرد و خاک در شهرستان‌های انار و رفسنجان آغاز شد که اکنون کاهش یافته، اما در شهرستان زرند میزان غلظت گرد و غبار‌ها در حال افزایش است گفت: کانون این ریزگرد‌ها منطقه یزد است.

مجید سعیدی مدیرکل بحران استانداری کرمان اظهار داشت: در مورد تعطیلی سایر شهرستان‌ها، بانک‌ها و بخش خصوصی تصمیم‌گیری به‌عهده فرمانداران و مسئولان ذیربط است.

علی بابایی فرماندار کرمان نیز از تعطیلی کلیه شعب بانک‌های شهرستان کرمان به علت آلودگی هوا در این شهرستان خبر داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر آلودگی آلودگی هوا کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند