Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل تازه در بسته‌بندی کیسه‌ای از صبح امروز به هشت هزار و 790 تومان و هر کیلوگرم مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی نیز با قیمت هشت هزار و 900 تومان در میادین عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد از  روند نزولی قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار طی ماه‌های اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: انتشار و گسترش ویروس کرونا و تعطیلی یا محدود شدن فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری‌ها که منجر به کاهش نسبی مصرف مرغ در کشور شده، روند کاهش قیمت مرغ را تسریع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه حفظ ثبات قیمت‌ها در بازار یکی از اهداف و اولویت‌های اصلی این سازمان است، گفت: برای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از نوسانات قیمتی در بازار، کمیته نرخ‌گذاری این سازمان، ضمن رصد مستمر و روزانه بازار، نرخنامه‌هایی را به تمامی میادین میوه و تره بار ابلاغ می‌کند که اجرای آن برای تمامی بهره‌برداران و غرفه‌داران الزامی است.  
راد با اشاره به نوسانات قیمت برخی از کالاها در بازار که گاه به ضرر مصرف‌کننده و گاه به زیان تولیدکننده تمام می‌شود، افزود: به منظور رعایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، کمیته نرخ‌گذاری در برخورد با نوسانات برخی از محصولات در بازار، اقدام به اعمال نرخ موردی برای آن کالا می‌کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور تثبیت بازار از طریق تعدیل قیمت‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ است، اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان با ارائه محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، از اهداف و اولویت‌های مهم این سازمان است و این موضوع ما را ملزم می‌کند تا بر قیمت کالاهایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، به طور مستمر و منظم، نظارت داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قیمت مرغ میادین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید