Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف با ظرفیت تولید روزانه 20 تا 30 هزار دستکش توسط مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج)در شهرستان آمل افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف توسط مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج) افتتاح شد.

مسؤول مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج) در حاشیه آغاز به‌کار کارگاه تولید دستکش توسط جوانان جهادی و بسیجی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: با ورود ویروس کرونا نیروهای مردمی، گروه‌های جهادی و خیران برای مهار این ویروس منحوس و کشنده وارد میدان شدند و تمام توان خود را به کار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضل نیک‌زاد افزود: مدافعان سلامت جامعه در بیمارستان‌های آمل در راه خدمت به بیماران و از بین بردن بیماری کرونا شبانه‌روزی تلاش دارند و برای حمایت از آنها خیران و مردم برای ضدعفونی سطوح و بخش‌ها فعالیت دارند.

وی با اشاره به آغاز به کار کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف توسط مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج)، تصریح کرد: در این کارگاه 9 دستگاه تولید دستکش مستقر شده است هر چند تعداد 12 دستگاه خانگی با اعلام آمادگی نیروهای جهادی در منازل مستقر شد.

مسؤول مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج) خاطرنشان کرد: هر دستگاه متوسط روزانه ۳ تا ۴ هزار دستکش یک‌بار مصرف روزانه تولید دارد.

این مسؤول با اشاره به فعالیت خودجوش داوطلبان از بین دانشجویان، نیروهای بسیج سازندگی، بسیج محلات، مجمع محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه آمل و بسیج رسانه، بیان کرد: فعالیت کارگاه از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ شب تداوم دارد همچنین این نیروها با ورود کرونا ویروس در کارگاه‌های تولید ماسک، گان، پک، بسته‌بندی مواد غذایی و بهداشتی فعالیت داشتند.

نیک‌زاد با اشاره به فعالیت روزانه ۶۰ نفر طی شیفت‌های مختلف در خط تولید دستکش، ۲۰ نفر در بخش مونتاژ و ۶ نفر در بسته‌بندی و توزیع فعالیت دارند، گفت: طی روزهای آینده ۵۰۰ پکیج بهداشتی و ۵۰۰ پکیج مواد غذایی در شهرستان آمل توزیع می‌شود البته تعداد ۱۰ هزار پکیج مواد غذایی و بهداشتی در شهرهای دیگر نیز توسط مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج) بین مردم و مدافعان سلامت توزیع شد.

وی با اعلام اقدامات گسترده این مؤسسه در استان‌های مختلف کشور در عرصه عمرانی، ساخت خانه محروم، بیان کرد: علاوه براین اقدامات در استان‌های کم‌برخوردار همانند لرستان و سیستان و بلوچستان پروژه‌های دامداری و دامپروری برای اقشار محروم اجرا شده است و پس از شکست کرونا ویروس این روند در آینده ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آمل مازندران دستکش کارگاه تولید دستکش شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند.

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌مرغ را توصیه می‌کنند؟
  • روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • برای حفظ سلامتی روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید