Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به برقراری تردد روان در محورهای استان با وجود بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون، گفت: خوشبختانه در این مدت مورد تصادفی گزارش نشده است.

مرضیه فراست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت راه های استان در پی بارش های شب گذشته تاکنون در محورهای استان، اظهار کرد: از شب گذشته تا صبح امروز محورهای «نجف آباد – داران، داران – الیگودرز»، «گلپایگان-خمین»، «گلپایگان – خوانسار»، «خوانسار- دامنه»، «اصفهان – نایین»، «فلاورجان – اصفهان»، «فلاورجان - نجف آباد»، «فلاورجان - زرین شهر»، «شهرضا- اصفهان»، «مبارکه – اصفهان»، «مبارکه – بروجن»، «شهرضا- سمیرم»، «نطنز – اردستان»، «نطنز – کاشان»، «کاشان – برزک»، «کاشان – قم»، «کاشان – قمصر»، «آران و بیدگل – کاشان»، «آران و بیدگل – ابوزیدآباد»، «میمه – دلیجان»، «میمه - مورچه خورت»، «انارک – چوپانان» و «خور-طبس» شاهد بارش باران بودند، البته در بیشتر این محورها اکنون بارشی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها در دو محور «انارک- چوپانان» و «خور- طبس» شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان یادآور شد: هیچ یک از محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون برفی نبوده و در محورهایی که شاهد بارش باران هستیم، خوشبختانه آبگرفتنی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در پی بارندگی در راه های استان، خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد تصادفی نداشتیم، تصریح کرد: در حال حاضر تمام محورهای استان اصفهان بدون هیچ مشکلی باز و تردد در آن روان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بارش برف بارش باران جاده تصادف محورهای استان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی و تشدید آن از روز دوشنبه، بارش باران در اکثر مناطق استان و بارش برف در برخی از نقاط شهرستان کوهرنگ از جمله گردنه چری اتفاق افتاد.

بارش‌های برف و باران، برخی جاده‌های کوهستانی از جمله گردنه‌های شهرستان کوهرنگ را لغزنده کرده است و برای همین تردد از این جاده‌ها نیازمند زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی است.

روح‌الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص با اشاره به بارش برف و باران در گردنه چری بیان داشت: تردد در محورهای استان روان و باز است و مشکلی گزارش نشده است.

گفتنی است پیش از این مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی استان از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای دوشنبه و سه‌شنبه در اکثر مناطق استان خبر داده بود.

در همین حال، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به بارش برف در گردنه چری و لغزنده بودن جاده؛ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • بارش تگرگ و باران شدید در غرب استان تهران
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان