Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مجموعه بزرگ صنعتی، نظامی کارخانجات مستقر در بندرعباس از قسمت های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر دریادار  حسین خانزادی صبح امروز در جریان بازدید  خود از مناطق جنوبی نداجا باحضور در مجموعه صنعتی ،نظامی کارخانجات نیروی دریایی ارتش مستقر در بندرعباس ،ضمن تقدیروتشکراز زحمات فرماندهان و  کارکنان از قسمت های مختلف ساخت و تعمیرات تجهیزات بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار خانزادی با اشاره به تخصص و  توانمندی های مجموعه کارخانجات  نیرو ی دریایی ارتش در تمام بخش های تخصصی ساخت و تعمیر یگان های دریایی، گفت: این مجموعه صنعتی ، نظامی،  بعنوان قلب تپنده نیروی دریایی ارتش محسوب می‌شود و همواره باید با  تلاش و کوشش شبانه روزی،  نقاط قوت را حفظ و تقویت و با ایجاد ایده های نو و خلاقانه این همت غیورانه در خصوص ساخت، تعمیر و تولید تجهیزات نظامی با وجود تحریم های ظالمانه دشمن و بدون وابستگی شتاب بخشیده و در پیشبرد اهداف کلان و راهبردی نداجا کوشا باشید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش  سه عنصر ایمان، شجاعت و دانش را از بارزترین شاخصه‌های کارکنان این مجموعه صنعتی خواند و افزود: در آینده نزدیک با همت شما جوانان متخصص  شاهدافتخار آفرینی مجدد در ساخت وتجهیز شناورهای مورد نیاز نیروی دریایی ارتش خواهیم بود.

بر اساس این گزارش ، دریادار حسین خانزادی در ادامه ضمن بازدید از پروژه  408 واحد مسکونی در حال ساخت کوی سازمانی منطقه یکم و همچنین  بیمارستان فوق تخصصی این نیرو در بندرعباس، با اختصاص بودجه مناسب جهت بازسازی و نوسازی بخشی از کوی سازمانی وحدت‌ موافقت بعمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • جهان عملا وارد جنگ جهانی سوم شده است