Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز، خانم کیائی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان با حضور در مرکز خدمات با مدیر کل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری مدیرکل مرکز خدمات استان در این جلسه، از اقدامات گروه‌های جهادی طلاب خواهر استان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی و آمادگی مرکز خدمات را برای هرگونه حمایت و پشتیبانی از این گروه‌ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: حوزه‌های علمیه خواهران از ظرفیت بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف مانند مشاوره برخوردارند ولی از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است.
مدیر کل مرکز خدمات استان تصریح کرد: مرکز خدمات آمادگی دارد شرایط فعالیت اساتید و متخصصان حوزه علمیه خواهران را در زمینه‌های مشاوره مذهبی و خانوادگی، پاسخگویی به احکام، روانشناسی و ... فراهم آورد تا خانواده طلاب بتوانند از این ظرفیت‌ها و خدمات بهره‌مند شوند.
در ادامه جلسه، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گزارشی از عملکرد طلاب خواهر در مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد.
وی تصریح کرد: پس از شیوع کرونا در کشور، طلاب خواهر استان آمادگی خود را برای کمک‌رسانی در زمینه‌های مختلف مقابله با این ویروس اعلام کردند.
خانم کیائی افزود: بیش از ۱۰۰ طلبه خواهر استان در گروه‌های جهادی حضور دارند و در بخش‌های مختلف تولید ماسک، گان، توزیع محلول ضد عفونی کننده، کمک به کادر درمانی و تغسیل متوفیان کرونایی فعالیت می‌کنند.

۴۶

کد خبر 1374267

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز حوزه علمیه خواهران مرکز خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در دشتستان اظهار کرد: یکی از دستور کارهای اصلی معلمان ما تربیت است و نقش مهم و برجسته‌ای در تربیت افرادی دلسوز، مهربان، شجاع، مؤمن، باهوش و توانمند دارند.

وی با اشاره به اهمیت سواد رسانه‌ای بیان کرد: نیاز امروز کشور تقویت سواد رسانه‌ای است که باید با افزایش مهارت‌های استفاده از رسانه‌ها، دانش‌آموزان را در مقابل خطرات رسانه‌ها مصون نگه داریم. کارهایی در این زمینه شروع شده است و باید توسعه یابد و در مدارس و دانشگاه‌ها نهضت سواد رسانه‌ای فراگیر شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش علاوه بر آموزش علم و دانش باید در حوزه تربیت همراه با معرفت و معنویت نقش‌آفرینی کند افزود: علم بدون معنویت نتیجه‌اش می‌شود بمب اتم و مواردی از این قبیل.

وی به مسائل بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: به همه دشمنان اعلام کرده‌ایم که هیچ تجاوزی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم و این را در عمل هم ثابت کرده‌ایم که با تکیه بر علم و دانش همراه با معرفت به دستاوردهای بزرگ نظامی و دفاعی دست یافته‌ایم و به دشمن پاسخ پشیمان‌کننده می‌دهیم.

رضایی با تقدیر از کارها و اقدامات و فعالیت‌های بزرگ معلمان در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: دارایی اصلی ما در شهرستان دشتستان نیروی انسانی توانمند است که به آنها افتخار می‌کنیم و باید سهم خود را در جامعه نخبگانی استان بوشهر و کشور بیشتر کنیم تا آینده درخشان‌تری در شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود که سهم بهتر و بیشتری از کنکور سراسری داشته باشیم تصریح کرد: باید تلاش کنیم که سهم دشتستان از رتبه‌های تک‌رقمی و دو رقمی افزایش یابد. آینده کشور در دست نخبگان امروز است و باید این سهم را افزایش دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مسائل معیشتی اشاره و بیان کرد: یکی از کارهای خوب مجلس یازدهم تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان بود که به مرحله اجرا رسید. البته ما هم بابت اجرای نادرست این طرح معترض هستیم و موضوع را پیگیری کردیم و تا استیضاح وزیر هم جلو رفتیم.

وی با اشاره به اینکه گلایه‌های معلمان حرف حساب است خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم اقدامات خوبی برای معلمان و فرهنگیان در نظر گرفته شده است که می‌توانیم به آموزش و پرورش تراز برسیم.

کد خبر 6097771

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد