Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@23:43:22 GMT

رفع مشکلات ارتباطی روستاهای پلدختر در دستور کار

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۶۵۵

رفع مشکلات ارتباطی روستاهای پلدختر در دستور کار

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، سید محمد قاسمی اظهار کرد: برنامه های خوبی در رابطه با رفع مشکلات مخابراتی این روستاها در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای انجام شده ارتباطات موبایلی در این روستاها برقرار است و تکنولوژی موبایل از ۳G به ۴G تبدیل شد بنابراین به نظر می رسد، برخی از گوشی های اندروید باید در این مناطق برای استفاده از سیستم قوی ۴G تنظیم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: سرقت کابل هوایی در کل استان صورت گرفته و در منطقه واشیان در روستای چشمه شیرنیزحدود سه هزار کیلومتر کابل هوایی سرقت شده که برای تهیه کابل موردنیاز و رفع این خلا تلاش می شود تا در سریع ترین زمان ممکن ارتباط زمینی نیز در این مناطق برقرار شود.

وی عنوان کرد:  متاسفانه در سیل مهیب فروردین ماه سال ۹۸ بسیاری از زیرساخت های مخابرات شهرستان پلدختر تخریب شد که تا کنون نیز در این زمینه کمبود های زیادی وجود دارد.

وی افزود: بنابراین در مخابرات منطقه لرستان ارتباطات و ارتباط رسانی به شهرستان پلدختردر اولویت امرو رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: بنابراین خوشبختانه برنامه های خوبی  برای شهرستان پلدختر تدوین می شود که امید است بتوان این برنامه ها را اجرایی کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت: از این رو بر اساس برنامه زمان بندی که در مخابرات ایران مصوب شد، در برش استانی، لرستان برای نخستین بار پیش نویس برنامه های زمان بندی ارتباط های شهرستان پلدختر تدوین شده تا در این شهرستان بازدیدهای لازم به عمل آید.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان، با توجه به برنامه زمانبندی لحاظ شده، برای ایجاد ارتباطات مناسب در حوزه روستای مورانی قول مساعد داد.

۴۶

کد خبر 1374276

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان شهرستان پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به صاحبان دامداری‌ها توصیه کرد که نگهبانان را بمنظور افزایش ایمنی و پیشگیری از وقوع سرقت احشام خود به وسایل ارتباطی از جمله تلفن همراه مجهز کنند.

 سرهنگ هادی کیان مهر با اشاره به دریافت گزارش‌های متعدد از سرقت احشام دامداری‌ها در بخش میمه افزود: نگهبانان این اماکن باید با همراه داشتن وسایل مورد نیاز و برقراری ارتباط با کلانتری‌ها، موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.


او گفت: در پی سرقت ۱۱ رأس گوسفند از یک دامداری در حومه بخش میمه شهرستان شاهین شهر، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شاهین شهر ومیمه افزود: در بررسی مأموران پلیس مشخص شد سارقان بصورت شبانه با نفوذ به دامداری از غیبت نگهبان در محل استفاده و بوسیله یک دستگاه وانت اقدام به سرقت احشام موجود در این دامداری کردند.


او تصریح کرد: در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ «لایبید»، عوامل سرقت را که ساکن شهرستان همجوار بودند شناسایی و پس از همانگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان احشام سرقت شده را کشف کردند.


این مقام انتظامی با اشاره به تحویل احشام کشف شده به مالباخته و معرفی متهمان به مرجع قضائی تاکید کرد: سرکشی مرتب به دامداری‌ها و هوشیار بودن نگهبانان می‌تواند مانع ایجاد شرایط سرقت برای سارقان احشام شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر