Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:39:47 GMT

مرگ ۲۵ نفر بر اثر حوادث جوی اخیر

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۰۳۷

مرگ ۲۵ نفر بر اثر حوادث جوی اخیر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از برجای گذشتن ۲۵ نفر فوتی در حوادث جوی اخیر در استان‌های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، خراسان رضوی و خوزستان خبر داد.

 به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجتبی خالدی با اعلام این آمار افزود: براساس حوادث جوی هفده روز گذشته که در ۱۵ استان رخ داد، ۱۰ استان نیاز به خدمات پیش بیمارستانی و امدادرسانی سلامت داشتند که در مجموع تعداد مصدومین و فوتی ها در این استان ها به ۶۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع ۶۳ نفر حادثه دیده در هفده روز گذشته، ۳۸ مصدوم مربوط به استانهای بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان جنوبی، همدان، قم، خراسان رضوی و خوزستان بوده است که استان هرمزگان بیشترین آمار مصدومین را داشته است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: همچنین ۲۵ نفر فوتی مربوط به استان های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، خراسان رضوی و خوزستان بوده است که استان فارس با ۱۱ فوتی بیشترین آمار را داشته است.

خالدی در خصوص شرایط جوی در مناطق یک و دو شهر تهران نیز افزود: با توجه به بارش باران و هوای مه آلود در مناطق شمالی شهر تهران، نیاز است تا شهروندان با رعایت احتیاط کامل علی الخصوص در تقاطع ها رانندگی کنند.

وی اضافه کرد: در این روزها که مراکز درمانی در حال خدمت رسانی به مبتلایان به کرونا ویروس است، حفظ سلامت و رعایت نکات بهداشتی برای کاهش مراجعات به بیمارستان ها ضروری است.  

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل مرگ مصدوم اورژانس سیلاب حوادث جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی